Homage watches

Dat denk ik niet,hij en velen met hem hier op het forum zullen best een paar Rolexjes kunnen betalen en daarnaast ook een leuke auto rijden.
Dat was het punt ook niet.

Ik ben op dit moment aan het sparen en aan het moeilijk doen om aan het eind van dit jaar een leuke 1625 te hebben.
Het punt is wel dat een beetje Rolex submariner al gauw rond de 6000 euro is en dat is voor heel veel mensen niet te doen.

Ik merk dat veel mensen die bovenmodaal verdienen,heel makkelijk over het verkrijgen van een duur product praten. en dan altijd een vast riedeltje dat de mensen die dat ook willen dan maar harder moeten werken.

Beetje het Ratelband syndroom…
tsjakka…je kan die Rolex hebben…je kan die dikke Bentley hebben…wil je daarnaast ook nog dat pand op de Herengracht? …dat kan…als je maar wil…tjakkaaaa!!!..we zijn niet allemaal een dikbetaalde manager of iets.

13 likes

Wat ik dan op mijn beurt nogal beledigend en neerbuigend vind. Mogelijk heb je het nadeel te wonen in een land, dat zijn ouderen afdankt voor dat ze AOW-gerechtigd zijn en ondanks ervaring en kennis, niet meer gevraagd worden aan het arbeidsproces deel te nemen. Mij dunkt, dat een gemiddeld IQ van 130 voldoende zou moeten zijn, een arbeidstaak juist uit te kunnen voeren. Werkgevers kijken echter liever naar de kosten, dus kiezen voor jong en liefst voor de simpelste klussen HBO of WO…

Fakes producerende bedrijven mogen terplekke ontploffen, en die hommage producenten spelen het misschien niet altijd netjes, maar de “merk” producenten op hun beurt kunnen er ook wat van, met hun servicekosten of prijzen voor een simpel onderdeeltje,
en dan heb ik het nog niet eens over het weigeren van onderdelen aan onafhankelijke horlogemakers.

2 likes