Hommages of het echte werk?

Chris, wat ben je toch aan het zeuren vandaag :joy: Ik vind een panda Speedmaster Professibips toch wel een beetje exclusief.

:man_shrugging:t2:

1 like

Daar zit nou net het verschil tussen een mechanisch horloge en een iPhone.
Mijn huidige (iPhone 8) was toen ik 'm kocht retesnel, de snelste iPhone die er was. Ja, echt, want de Plus en X zijn duurder, maar hebben ook meer pixeltjes te verplaatsen.
Sinds de laatste update vind ik 'm soms al net even net wat te traag, over 5 jaar is dit apparaat hopeloos verouderd.

Over 5 jaar tikt die Staudt nog vrolijk en is ie hooguit aan z’n eerste onderhoudsbeurtje toe.

Ultieme kwaliteit niet, maar van Android heb ik heel wat meer ellende gehad en meegekregen.
Het ultieme OS is helaas al overleden, overigens met name dankzij z’n fabrikant :wink:

Niet? Bestanden op mijn iPhone wordt zodra hij in mijn Wifi-netwerk komt braaf gebackupped.
Muziek staat er niet op, die speel ik streaming af (vanaf de NAS, dat wel).

1 like

Vanaf de 3g heb ik Apple, prima spul maar na de laatste update haak ik af (ondanks de redelijke restwaarde) het hek is van de dam, gaat nergens meer over, ik kies dus voor mijn nieuwe toestel een Android variant mijn geld krijgen ze niet meer…

Ook buiten de deur? Welk programma gebruik je ervoor?

1 like

Kijk hier eens https://teatv.net/

1 like

Haha nee, dat hoeft van mij niet. Via Kodi kan ik bij al mijn films. Ik ben op de hoogte van zaken, maar ik zoek een app waarmee ik makkelijk FLAC’s kan streamen naar de telefoon.

Zoals (in PB) gezegd: File Explorer werkt voor mij prima. FLAC heb ik niet zo heel veel, maar gaat goed; Zelfs WAV gaat moeiteloos. 24-bit 96 KHz is wat vervelend, maar volgens mij is dat meer een bandbreedte probleem (bij 140 km/h op de linkerbaan) dan dat het met de speler te maken heeft.

Stotteren doet het nooit: File Explorer buffert het hele bestand en doet een pre-load net voordat het lopende nummer afgelopen is. In het ergste geval is het dus even stil.

1 like

Die app heet Windows Explorer. Ik heb gewoon een 128GB flash kaartje in mijn telefoon waar ik een selectie op heb staan.

Finder wil ook. Of Konqueror. :joy::joy:

Dit draadje is lekker ontspoord.

1 like

Fixen we.
Want via File Explorer kan ik ook gewoon plaatjes inladen van horloges. Zoals deze:

Wat vinden jullie? Hommage? Of gewoon een echte groene Seiko?

2 likes

Eerlijk gezegd weet ik niet waar ik naar zit te kijken.

Is dat een mod of een bestaande referentie? Onaangenaam hulk achtig. Het was al meer een vijfje als het dag datum had gehad.

Bestaande referentie, SRPB93. Er is ook een SRPB89 (blauw), een SRPB96 (goud geloof ik?) en nog een paar modellen. Het missen van de dag zijn er al meer over gestruikeld, ik vind 'm zo juist wel wat fraaier dan andere 5’s.

Volgens mij is een Hulk overigens veel kleiner, 39mm toch? Deze is 44.

2 likes

:man_facepalming:t2:

En ik heb thuis een salami aan de muur hangen die ik een dezer dagen aan wil snijden. Dat was de vraag niet :joy:

Thanks!

40mm.

3 likes

Stom genoeg kies ik tussen die twee puur op ontwerp toch voor de Seiko. Wat minder dik en gedrongen, goud maakt het groen wat “zachter” (hoewel ik de tint op de Seiko ook fijner vind, al is die limited edition in het blauwe gedeelte nóg veel fraaier), en dat loepje :nauseated_face:

1 like

Met een wereldbevolking die groeit met 83 miljoen per jaar zal dat wel meevallen, denk je niet?
:wink:

ik ook!

Biertje er bij, muziekje streamen en dan gezellig een sausage fest doen? Ik heb er ook nog een schimmelkaasje bij. :innocent::innocent:

2 likes

Die groei zal rond tien miljard afvlakken, terwijl Rolex productie alleen maar kan stijgen.

Duh! :upside_down_face::upside_down_face:

1 like

:thinking:

1 like

Ik zit er helemaal klaar voor.

3 likes

Dan houden we het maar op laat, heul laat !!! :smile::+1:

1 like