hondersotto

de maurice Lacroix Pontos S verkocht met een ruildeal aan Otto. Halverwege ontmoet in een restaurant, waar we onder het genot van een drankje onze hobby geëvalueerd hebben :slight_smile:

De communicatie was top, afspraken werden nagekomen, het was gezellig, kortom: Zo moet een deal verlopen.

Dank Otto!

1 like

He medeforummers…
Ik heb een seiko srp637 baby tuna van Otto Honders gekocht.
Ik was al een tijdje op zoek… overal uitverkocht!!!
En via een aangemaakte topic kwam hij met de klok in de aanbieding… hij heeft me de klok voor een zeer mooi prijsje verkocht en ik ben er erg blij mee .
En ook nog snel in huis.Zo hoort het.
Bedankt Otto

1 like

Beste lezer/liefhebbers

Vorige week zag ik her bericht van @hondersotto langskomen over de Hamilton Pioneer Aluminium. Het toeval wilde dat ik deze subtiele maar toch unieke pilot al een tijdje op het oog had. Door de grote hoeveelheid interesse in het horloge duurde het eindelijk akkoord iets langer. Maar dat maakt het moment dat PostNL langskomt met hét pakket toch extra leuk.

Otto is duidelijk een fantaat ten voeten uit, weet waar hij over praat. Na snelle communicatie over de betaling en dergelijk zaken is alles goed en flot geregeld. Otto heeft er zélfs de moeite genomen, na een snelle betaling van mijn kant, om het horloge tussen alle drukte door s avonds op de post te doen.

Alle complimenten aan Otto, en ik wellicht tot een volgende ronde!

Joran

1 like

Welder overgenomen van @hondersotto. Omschrijving deed het horloge eigenlijk tekort. Naar mijn idee kreeg ik een splinternieuw horloge opgestuurd.
Daarnaast keurig verpakt, snel verzonden en prettige communicatie.
Topper!

1 like

Gisteren een horloge opgehaald bij hondersotto
Horloge was werkelijk in nieuwstaat.
Het email contact dat we met elkaar hadden is werkelijk perfect.
een aanrader om met dit forumlid zaken te doen.:+1:

1 like

Een van mijn grails en een icoon overgenomen van @hondersotto en dat was een zeer prettige ervaring.

Eerder laten doorschemeren in een pm dat als de Navitimer zou mogen gaan, ik zeer zeker geïnteresseerd zou zijn. En hij nam dan ook als eerste contact op met mij en daarna ging het heel vlot.

Zeer fijn contact vooraf en ook even relaxed over de hobby en wat overige zaken gebabbeld. Gewoon topervaring en uiteraard heel blij met het horloge. Die komt hopelijk vaak langs op het forum in bepaalde topics…:wink:

Thanks Otto​:+1:t2::blush:

1 like

Vandaag voor de 2e maal een horloge (longines) van Otto overgenomen.
Net als de vorige keer een prettig contact met hem gehad.
ook deze Longines verkeerd in nieuwstaat.
Bedankt weer Otto en wie weet tot een volgende keer

Met vriendelijke groet

Hans

2 likes

Leuke deal met Otto kunnen maken. Vlotte en prettige communicatie. Erg blij met de aankoop :call_me_hand:

Gr,

Jasper

2 likes

Bandje verkocht aan @hondersotto, prima communicatie, fijne transactie, graag nog een keer. Bedankt!

2 likes

Mijn Dan Henry aan @hondersotto verkocht, zeer nette, fijne en snelle communicatie!
Ook de verdere afhandeling was perfect, goede betrouwbare koper :ok_hand::+1:

1 like

Een mooi deal kunnen sluiten met @hondersotto, duo set Seiko’s.
Vlotte transactie, goede communicatie en snelle verzending, aanrader.

Heel tevreden!

Grtn,
Danny

1 like

Horloge van de vader van @hondersotto over mogen nemen,alle contact verliep via Otto.Supersnelle reacties en een perfecte omschrijving van het horloge.Zeer prettig zaken doen :+1:

1 like

Een deal kunnen maken voor mijn Tudor Ranger band met @hondersotto: vlotte betaling en heel aangename communicatie! Zeker een aanrader :+1:

1 like

Prettige verkoop aan @hondersotto / Otto!
Veel plezier ermee :+1:t4::raised_hand:t4:!!

1 like

Ook hier een prima ervaring.
Vlot en straight to the point.

Top.

1 like

Gisteren de tudor 79180 gekocht van @hondersotto.
Horloge zoals beschreven en een vlotte, soepele transactie. Volgende keer betere koffie! :joy:

1 like

Net een super soepele ruildeal gedaan met Otto aka @hondersotto. Snel de voorwaarden overeengekomen en allebei in goed vertrouwen snel alles de post op en betaling overgemaakt!

Vlotte en correcte man, zeker een aanrader!

2 likes

Laatst mijn OEM Tudor NATO verkocht aan Otto (@hondersotto). Hele prettige communicatie en leuke deal gemaakt. Dikke aanrader!

2 likes

Vandaag een milanese band ontvangen van @hondersotto.
Bandje conform omschrijving, goed verpakt.
Prima snelle en vriendelijke deal met Otto. Aanrader! :+1:

1 like

Gisteren een leuke deal gedaan met @hondersotto onder het genot van een koffie.
Toen hij aan kwam rijden bleken we niet alleen de zelfde Tudor connectie te hebben, ook de auto’s blijken wat overeenkomsten te hebben. Smaken verschillen zeggen ze altijd, in dit geval was dat even anders :sunglasses: Horloges / auto’s / vrouwen? haha sommige dingen gaan te ver om op de eerste ontmoeting te bespreken. :rofl:
Bedankt Otto! Zal vast niet de laatste keer zijn.

1 like