Hoog tijd voor een introductie: R_B

Welkom👍

2 likes

:grinning:

2 likes

Hartelijk welkom! Den Haag reken ik goed, zelfs extra goed.

2 likes

Welkom!!!

2 likes

Welkom zeggen heeft geen zin, je bent er al jaren. :slight_smile:

Hulde!

Dubbel hulde. Het zijn leuke steden, m’n vader was een Groninger, maar bovenal: Je claimt niet “woonachtig” te zijn “in” de één of andere regio!

Right in the feelies. Die staart me ook al tijden aan in de spiegel.

Niet woonachtig, maar wel werkzaam. Dat schept weer een afstand, ik werk gewoon.

Gefeliciteerd!

Uit nieuwsgierigheid, wat zijn die bandbreedtes qua prijs?

Voor mezelf kan ik zeggen dat ik horloges uit elke prijsklasse wel zo’n beetje de moeite waard vind, of het nou gaat om het retro-futuristische ontwerp van een Timex Marlin Jet voor 300 pietermannen, of om het artisanaal kunstzinnige minimalisme van een Credor Eichi II van 50.000 ball’n, de prijs is niet per se bepalend of ik het wat vind.

Grappig genoeg weinig kunnen vinden wat aanstoot geeft. Dan zijn er nog wel anderen hier.

3 likes

Eensch en beaam :smile: maar desalniettemin uh welkom/ fijn dat je er nog bent!

2 likes

Ronald van harte welkom op het forum :+1:en inderdaad een introductie hoort erbij ! :smiley:

2 likes

Welkom zeggen tegen een TL3 gaat me te ver. Maar fijn dat je er al die tijd al bent :wink:.

Zoals je weet, hadden er wel wat foto’s bij gemogen. Ten minste wat je nu om de pols hebt?

Cheers!

2 likes

Aangenaam kennis te maken ipv welkom hier op z’n plaats. :wave:

2 likes

Voor mij in principe ook niet, als het gaat om het lagere prijssegment. Maar ik heb door de jaren heen gemerkt dat de horloges die niet een bepaald niveau van afwerking hebben me gewoon niet zo veel doen. Zal waarschijnlijk gevolg zijn van te veel mooie en goede horloges te hebben gezien en gepast voor ik goed en wel 18 was. En dan vind ik pak 'em beet 1500 euro voor een horloge weer zonde van het geld, als het me niet kan bekoren. En boven een bepaald bedrag vind ik het gewoon onzin worden, net als handtassen van 20 mille of een gouden plee. Alhoewel ik toe moet geven dat die bovengrens nog best een eindje weg ligt en een verstandiger mens het waarschijnlijk niet aan een horloge uit zou geven. Range (uitgaande van list, neem het niet te strikt): €2.500-€50.000. Voor de bovenkant kan in principe een goede manufacture vrijwel alle complicaties die ik leuk vind wel in een niet al te grote kast proppen. Gouden schakelbanden, stenen, ‘status’, enz. interesseren me niet, dus meer hoeft het van mij niet te kosten.

3 likes

:point_up:t2: :wink:

Desalniettemin dank voor:

2 likes

Nou ja, welkom of nee, beter, gefeliciteerd met het bereiken van de felbegeerde TL-3 status!:wink:
En leuke Longines! Benieuwd wat je verder nog in de collectie hebt. Kun je daar iets over vertellen? Fijne vakantie nog!

2 likes

Welkom bij de club Ronald :+1:

2 likes

Welkom hier.

2 likes

Welkom Ronald!

2 likes

Toch nog welkom Ronald. :rofl: Je schrijft een leuke introductie en nu ben ik nog meer benieuwd naar je collectie. :+1: :wink:

2 likes

Leuke introductie Ronald! :+1:t2:

Welkom hier!

2 likes

Welkom :+1::+1:

2 likes

Mooie intro. Welkom! :+1:

2 likes

Een jaar is zomaar om, alsnog van harte welkom :sweat_smile:

2 likes