Horloge -300 euro

grillplaat, maar volledig herstel mogelijk :muscle:t2:

1 like

Nogmaals bedankt voor al de tips, ik kon gister niks meer zeggen. Er zit blijkbaar een limiet op wat je per dag kunt posten. De Seiko Sarb033 is inderdaad ook een heel mooie.

Heeft er iemand ervaring met iets te bestellen via seiyajapan? Ik heb een aantal verhalen gelezen dat je problemen kunt krijgen met de duane, klopt dat?

Problemen kan natuurlijk altijd. Maar in de meeste gevallen gaat 't gewoon goed. Waar je wel mee te maken kunt krijgen is invoerrechten. Soms glip je er tussendoor. Dan heb je mazzel. Maar houd er rekening mee met je budget. Dan kan het wat dat betreft niet tegenvallen.
Veel mensen hier, waaronder ikzelf, bestellen hun JDM Seiko’s bij Rob van Monsterwatches. Die kan ongeveer aan alles wat op dit moment door Seiko geleverd wordt komen (en soms zelfs modellen die niet meer geleverd worden). Dus veelal modellen die in Nederland niet in de winkel te koop zijn, zoals de SARB-, SARG-, SARX-series. Je hebt dan een Nederlandse handelaar die inmiddels waarschijnlijk enkele honderden (check het 'ervaringen-'deel van HF maar eens op ā€˜Monsterwatches’) horloges geleverd heeft aan HF-leden en ook gewoon garantie in Nederland. Ik heb hier verder geen enkel belang bij. Ben gewoon een tevreden klant. :grinning: Alleen maar even 'n tip, dus. Maakt mij niet uit wat je koopt en waar je dit aanschaft. Succes!

Geweldige kleur blauw!!! Prachtklok!!!

Toch even een Seiko Sumo overweging nemen…

Tweedehands voor 290 tot 340€

1 like

Je kunt het eens bij monsterwatches.nl proberen.

De Seiko guru van Nederland. ( dus geen invoerrechten )
Een goed adres is mijn ervaring.

Grt.

Wat hebben jullie toch met Seiko divers? :hushed:

Ik heb mij bij Rob op de lijst laten zetten voor een Seiko Cocktail time :smiley: Ik kan niet wachten tot ik hem heb…

Wel heel wat over mijn budget :sweat_smile:

3 likes

Value for money :+1:

Betrouwbaar en degelijk komt er voor mij nog bij.
Je moet er wel van houden.
Maar bijvoorbeeld zo’n ā€˜monster’ is toch een heel
exeptioneel ding.
Mijn exemplaar:

Niet voor alle dagen. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Wel ideaal voor outdoors of aan/in zee.

Grt.

1 like

Goede keuze

Die heeft wel een paar klapjes te verduren gehad zie ik. Maar hij kan het hebben. Die van mij hapt alleen nog maar stof, ergens in de kamer van mijn zoon. Mooie robuuste band heb je er op zitten.

waarom doe je hem niet meer aan?

Thnx :+1:

Is een Maratac composite band.
De enige band die mee de zee in gaat.
Nato’s, zulu en zelfs staal vertrouw ik niet.

Grt.

Sinds ik een Omega Seamaster Planet Ocean heb gekocht, zijn een hoop van mijn horloges werkeloos geraakt. Het Monster werd nog even door mijn zoon gedragen, maar die geeft volgens mij de voorkeur aan zijn GSM om de tijd te raadplegen :grinning:

Ik zie dat je voorbeelden chronograaf (stopwatch) horloges zijn. Ik denk dat de meeste automatische chronograaf horloges nieuw moeilijk zal gaan. Gebruikt zou misschien kunnen met een oudje. Een chinese of Russische mechanische handopwinder zou misschien wel een.mogelijkheid zijn, zoals de.eerder getoonde.seagull. Die.is er ook in een groter maatje.

@cuinhel

320 euro voor de Seiko Cocktail, net te koop gekomen:

http://forumamontres.forumactif.com/t190989-vends-seiko-sarb065-cocktail

Go for it!

Inderdaad een mooie band.

Leuk, staat ook nog op mijn lijst.

Heel iets anders. 295,- bij www.poljot24.de. Of bij wereldhorloges voor 315,-
Automaat 24 uur 2 tijden instelling. Zichtvenster op uurwerk. Heb hem zelf.

1 like

Oh man, hou op, schei uit! :grinning:
Had altijd al een sterke voorkeur voor duikers. Maar toen ik hier een aantal jaar geleden belandde, ben ik besmet geraakt met het Seiko duikersvirus! En ik kan gewoon niet meer stopen met kopen! HELP!!! :scream: :wink:
Hoe komt dat dan? Ja, het begon met een. En die beviel erg goed. Zit gewoon goed in elkaar en ziet er goed uit en er zijn erg veel leuke modellen. Dus kocht ik er nog een kocht en nog een en nog een… Nou ja, je begrijpt het.
En dan blijkt er ook nog een enorme internationale Seikoholic en Seiko modding scene te zijn. Oh, damn! Ik kom er nooit meer vanaf! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt voor de suggestie, maar dan koop ik hem persoonlijk liever nieuw :smile: