In de clip hoor je duudelijk dat ie hem stoot op de tafel en daarom doet ie hem af… doen jullie dit weleens? Ik stop hem dan gewoon in mijn zak… nu we tog allemaal weer aan de kersttafel gaan met zen allen
Ik niet, mijn zak zit vol genoeg…
Ik leg hem altijd in de appelmoes. Het is een duiker dus dat moet kunnen.
Volgens mij doet hij m om een andere reden af.
Ik hou hem gewoom om, de straling van een horloge schijnt slecht te zijn voor texttiel. Dalijk sta ik ineens in mn blote reedt aan het einde van het kerstdiner.
Mijn horloge kan ik niet uitzetten
Nee.
Liever niet, wil geen krassen.
Ik stop echt nooit een horloge in mijn zak, te grote kans op krassen.
In de video wordt uitgelegd waarom hij het horloge afdoet. Als je als president van een land waar je ook de stemmen van de minima nodig hebt, zichtbaar een horloge van 80 mille draagt, dan geeft je niet persé een fijn signaal af. Het heeft er niets mee te maken dat hij het tegen de tafel aanstoot.
Als je naar Joe luister wel ja.
Het horloge is rond de 2,5K waard en hij heeft dat naar heel veel openbare gelegenheden gedragen. Totaal onzinverhaal dus.
Nou ja, je hoorde een dikke thump op de tafel, ik zou dan ook een horloge van 80k afdoen
Wat voor horloge zien we hier dan…goed punt, ik ging er vanyit dat het een holy trinity horloge was, maar welk model is het?
Wat draagt hij dan? Ik kan het niet goed zien in de video en wat zou dan anders de reden kunnen zijn dat hij het onder de tafel afdoet?
Beter onafhankelijk nieuws tot je nemen dan de onderbuikgevoelens van Joe Rogan.
Het gaat waarschijnlijk om een Bell & Ross.
OT: aan tafel doe ik mijn horloge nooit af. Sterker nog, als ik ga klussen vergeet ik hem ook vaak af te doen. Het besef komt dan vaak te laat …
Ik doe nooit een horloge uit of aan, want ik heb geen smartwatch.
Ik doe mijn horloges wel vaak af en om.
Ik ben geen taalnazi maar sommige berichten in dit topic zijn echt niet te lezen.
Wat een storm in een glas water over een horloge van nog geen 3k. Alsof de waarde van dat horloge in enige verhouding staat tot de begroting van Frankrijk.
Hij had hem beter om kunnen houden of meer zichtbaar af kunnen doen, dan was er niets over gezegd. Nu krijg je inderdaad speculaties zoals van Rogan dat het om een 80k horloge gaat ipv een vrij modale Bell Ross van 1600-2400 euro msrp, die hij waarschijnlijk ook nog cadeau heeft gekregen.
Goed topic weer en doorrrrrrrrr
Ah, iemand doet eind december nog even een gooi naar de titel “meest nutteloze topic van 2024”