Horloge aan of uit aan de tafel

Horloge gaat alleen uit als ik naar bed, douche of zwembad ed ga. Ik stoot het vaak zat en dan herinner ik mezelf er weer aan er op te letten.

Maar ja het is ook om gebruikt te worden

2 likes

hell yeah! in de badjas de hele dag whisky drinken voor de tv :sunglasses:
mooie kerst dagen zijn dat

3 likes

Mein Darwin im Himmel, wat slecht. En dan ook het filmpje vergeten te posten.

Nee. Ik heb de controle over mijn armen redelijk op orde, en draag bovendien vaak horloges die niet groot genoeg zijn om met de rand op tafel te klatsen als ik wel een keer met de vuist op tafel zou slaan.

Het moet gezegd: ook ben ik meer van de vlakke hand.

Bovendien doet hij het mogelijk ook omdat hij ergens weet dat zijn levensstijl niet past bij een discussie over bezuinigingen voor de gemene man.

Eigenlijk zouden ze in Frankrijk weer eens een guillotine op het dorpsplein moeten zetten. Om hem er aan te herinneren wie zijn werkgevers zijn. Dat heeft minder met zijn horloge te maken, en veel meer met de manier waarop hij van leer trok tegen een stel arme Afrikaanse onderdanen na een storm.

5 likes

Snap de kritiek van het gepeupel wel over zo een duur horloge.
Klap in het gezicht van arme mensen. 3K!

4 likes

Ik moest opeens denken aan het meisje van “Vandaag doe ik deze tasje aan”.

6 likes

Natuurlijk wel, haal de batterij uit je kwartshorloges. Automaten en handopwinders stoppen vanzelf als je ze niet draagt en je solar horloge leg je in een donkere kamer. :slightly_smiling_face:

1 like

:blush::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Aan tafel is juist hèt moment om elkaars horloge te bewonderen en een gesprek erover te beginnen.
Niet afdoen dus.

2 likes

Hier ook in de appelmoes :+1: werkt perfect :ok_hand:

En gegarandeerd dat je een gesprek krijgt :grin:

1 like

Nee ik hou hem.aan, wat heb je er anders aan :laughing:.
Je kan hem buiten ook stoten maar daar draag je hem ook dus ik snap niet waarom.je hem.af zou doen. Zonde vind ik :slightly_smiling_face:.

Ik vind Joe Rogan méér een ‘dork’ dan Macron…

Fijne feestdagen :+1:

but-umm

Hier ben ik het mee eens. Iedere keer dat ik denk dat zoiets bijna gebeurt of misschien is gebeurd (doorgaans middels een mouw, dus dat scheelt nog) dan verkramp ik toch. Vandaar dat ik dikte en slanke sluitingen echt van belang vind. Daar scheelt iedere (halve) mm.

2 likes

Heb ik ook als ik mij weer eens heb laten gaan met het kerst diner, en rennen dat ik dan kan

2 likes

Ik moet toegeven dat ik aan andere tafels dacht. Bij kerst is de kramp vaak ook ongerelateerd al aanwezig

2 likes

Eh niet iedereen hier hoor! Ik kijk naar jou @koekoek. Of was het juist andersom? Buiten wel maar binnen niet?

1 like

Ligt er aan wat ik om heb.

Heb je je Daytona nou al?

4 likes

Het zijn vaak momenten hè… :wink:

6 likes

Horloge op de tafel?

2 likes