Horloge aanschaffen, of wachten?

10000 euro op je rekening op 20 jarige leeftijd is niet normaal! Als je na het kopen van de rolex gewoon verder kunt leven en niets hoeft te laten heb je blijkbaar genoeg geld ernaast staan om de rolex verstandig te kunnen dragen. Maar 10000 euro is niet normaal op deze leeftijd :kissing_heart:

1 like

Wat vind jij een ā€˜ā€˜gewoon’’ bedrag wat een twintig jarige op zijn rekening moet hebben staan?

1000€ in 1980 is niet dezelfde 1000€ waard in 2016. Trek er nog om de x aantal jaar een servicebeurt af van ettelijke 100€, dan blijft er van je ā€˜winst’ niveel meer over denk ik. Ook mag je je rolex amper dragen, want elk krasje is een stuk waardevermindering erbij…

Niemand kan de topicstarter zijn rekening maken, als hij het kan kopen: doen zou ik zeggen.
Niemand kijkt raar als je elke week pakje sigaretten oprookt en in het weekend goed uitgaat en veel geld uitgeeft. Maar als je dat niet doet en je geld liever in horloge/auto/reizen ofzo steekt beziet iedereen je raar. Doen wat je graag doet, later heb je mss spijt.

Grtz

Vet topic…alleen de titel klopt niet…

Beter is:

ā€œIk ben 20, hoeveel geld vindt u dat ik mag hebbenā€¦ā€
ā€œ10k op mijn rekening, is dat eerlijk, meningen gevraagdā€
ā€œGraag uw commentaar op mijn spaargeldā€

Eigenlijk alles, zolang het maar niet om horloges gaat…

Mensen…HOE iemand aan zijn geld komt en op welke leeftijd doet er niet toe…en is ook niet aan ons om te oordelen…
Jezus, dat niet iedereen 10k op zijn rekening had staan op zijn 20e, so what…life isn’t fair, live with it.

Aan de andere kant…als je vanaf je 15e rookt, laten we zeggen 5 pakjes per week met een gemiddelde prijs van €5,50 per pakje, breng je over 5 jaar zo’n €7.150,- naar de tabaksindustrie…doe je dat niet maar zet je hetzelfde bedrag apart zit je toch aardig in de buurt van je €10kā€¦ā€œImpossible is nothingā€

Genoeg over hoe iemand aan zijn geld komt…kun je er niet tegen, houd dan je b…

OT, zoals gezegd, heb je het geld en droom je ervan…

2 likes

… als je de vraag moet stellen (op een internetforum dan nog wel) is al duidelijk wat er mis is. Ik vraag me zelfs af of TS al een Rolex om de pols heeft gehad. Iemand die weet wat de waarde van geld is en wat een Rolex is, kan de beslissing zelf wel nemen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ik denk dat de beste man het nu wel snapt…
10 volwassenen mannen die dan zo hard mogelijk moeten schreeuwen dat 10 k niet normaal is…

TS: Doe wat je goed dunkt. Hoef je er niet van te eten, kopen!

Zo, het is duidelijk dat het vernisje van de beschaving weer erg dun is.

Lees eerst eens goed voordat je reageert…

1 like