Horloge-advies gevraagd: een Casual Dresser

He daar is de Seiko hater weer. :face_with_monocle:

En de lover is er ook weer “koekoek”.!

En hater is wel kort door de bocht…

Deze.

3 likes

Is die chrono ook 40mm? Hoe draagt die?

Ik heb gelijk in mijn trui gekeken en gevoeld… Helaas geen melkmachines :sleepy:

Ook 40 mm. Maar ik denk iets dikker dan de niet chrono, maar ik heb daar geen moeite mee. Ik vind het horloge prettig dragen. Leren band is een beetje saai, maar voelt prettig.

5 likes

ook mooi hoor. :ok_hand:

1 like

giphy (20)

3 likes

Sorry, ben geen gentlemen :wink:

De Orion lijkt me een mooie keuze, maar ook de Club verdient misschien een kans. Nomos is volgens mij sowieso sterk in de gezochte categorie en biedt aardig wat keuze binnen het budget. Eerder genoemde Longines Master Moonphase vind ik ook erg fraai. Succes!

Ik vind deze nog steeds wel fijn om naar te kijken.

8 likes

De Oris Big Crown Pointer Date is wel cool en niet te dressy. Bovendien in veel smaakjes te krijgen en op staal of leer:

8 likes

De Junghans Form A Titan.

Wijzerplaat in de vorm van een bordje, 10 bar en saffier.
Afhankelijk van het bandje : gekleed of sportief.

1 like

Bij ons aller @SuperC:

https://www.ten2two.nl/product/staudt-praeludium/

1 like

Heb de ‘gewone’ Form A gehad, maar dan met de cijfers. Deze is weer 'ns iets anders… :thinking:

Probleem is dat die op deze foto vooral leuk is omdat die gigantische gap tussen horloge en bandje niet zichtbaar is. Of valt dat in’t echt mee? Want zo’n california dial is dan weer wél erg leuk…

1 like

Weet ik eerlijk gezegd niet. Zou je wel kunnen ondervangen door zo’n kek perlonnetje zoals op de foto omdat die dat gat gewoon opvult.

nederlands r.o watches

Nu ook met witte wijzerplaat, echt dress casual met een twist! :wink:

8 likes

Paar maanden geleden deze gepast, vergelijkbaar met jouw zoektocht denk ik:

3 likes