Oh, wow, inderdaad! Heb je er eentje van gekozen?
Yes, hij is al genoemd!
Sorry veel to expensive, zag t bedrag ff niet
Ik ben in ieder geval heel blij met mijn Sinn 556A RS. Die rode secondewijzer moest. Degelijk, met een kwinkslag.
Moest ook denken aan de Meistersinger Metris…
Had jij die niet, @Drebin? De moeite of te mijden?
Die was ook gaaf inderdaad.
Ik vind de eerder genoemde staudt mooier, maar deze staat te koop binnen je budget:
En nieuw voor net iets boven je budget. Maar misschien is daar nog wel wat vanaf te praten:
Een echte dresser met elegante look zou ik toch voor een mooie Grand Seiko gaan, wellicht iets meer geld maar je kan on eindeloos genieten van de grandieus afwerking en perfect als dresser
Ik baal dat je Seiko afzeikt.
Ik baal ook dat jouw foto me heel hebberig maakt😍
Ik zou voor die 1.5k lekker een Connie PiePan kopen. Wanneer ik 1.5k aan een horloge uit kan geven komt die er hier ook zeker.
Beetje safe? Ja.
Beetje mooi? Nee.
Mega mooi? Ja!!
Anders zou ik een Takano kopen. Die zijn bij lange na geen rug en misschien iets te ‘dressy’, maar ik vind ze persoonlijk erg mooi.
Nee helaas niet. Ik ging voor de Oris. Op de foto’s fantastisch maar eenmaal om m’n pols was er geen klik. Juwelier kwam met een paar alternatieve witte wijzerplaten maar waren op dat moment allemaal te dressy voor me. Heb toen de witte wijzerplaat maar even gelaten voor wat het was.
Zit nu met een schuin oog te kijken naar een Junghans Form A of een Stowa Antea, beiden met cijfers. Maakt het wat minder dressy.
Maar goed, kan morgen weer anders zijn met deze vreselijke hobby!
Nietes
Had ik ja, tof ding. Zou ik zo weer kopen. Wel moeilijk af te lezen. Maar het formaat en de vorm van de kast is erg leuk.

Edit: Ellende, door deze foto’s wil ik hem eigenlijk wel weer
Even dat datum venster vergeten want zo`n type horloge kan juist prima zonder en dan pluk je wat meer de dag. 38 of 38,5 mm en onder de 500 en net onder de 1500 euro. Longines heeft ook een model net als de Baltic maar dan 1600/1700 op C24.
Wellus… en anders nog een keer: Oris Big Crown Pointer Date.
Ik krijg een sterk “niet té dressy vibe” dus ik ga meer richting het casual. Roep maar als het te casual is.