Horloge afstemmen op werkomgeving

Waarom die niet, en bijv. een Omega (toch ook bekend bij leerlingen) wel?
Ik herken wel wat je zegt hoor - werk ook in het onderwijs en leerlingen kijken zeer zeker naar wat er om de pols hangt.

1 like

Een hardnekkige mythe afkomstig van het internet. De ā€˜grote man’ draagt doorgaans ook nette kleding uit respect voor zijn personeel.

Dunno, maar weet Mike White dat hij de oud-Hollandse, calvinistische inborst in ƩƩn van z’n personages heeft verwerkt?

Mooie serie wel.

2 likes

Wat een leuke vraag. Ik werk voor de overheid en er is niet een collega die het wat uitmaakt welk horloge ik om heb. Of het nou vintage dressy is of een g-shock, nobody cares

1 like

:ok_hand:t2: Briljant idd

:joy:

Ik had het niet over personeel.

Maar nu je het daar over hebt… wordt inderdaad tijd dat de zuckenbergs van deze wereld zich eens beter gaan kleden, uit respect voor hun personeel. :crazy_face::joy:

Op kantoor niet, offshore wel.

90% van de mensen kijken niet echt naar je horloge en zien geen verschil tussen een Submariner of een SKX.

De veronderstelling dat zij dat niet zouden doen, is onjuist.

Maak je geen illusies, mensen reageren niet. Ze zien het gewoon niet.

Ja, dat denk ik ook. Ik werk op een school met kinderen vnl. afkomstig uit niet onbemiddelde milieus, daar kan dat prima. Op een school in een achterstandswijk zou ik dat denk ik ook niet zo gauw doen.