Horloge apps?

Dank je wel allemaal. Heb alvast Watchville geïnstalleerd. Geweldige app op het eerste gezicht. Heeft als bron bijna alle sites die ik normaal in de gaten houd.

Enige tijd heb ik de app Wacht Tuner lite op mijn Iphone geïnstalleerd.
Op een vraag van een forumlid is een topic gemaakt onder de naam Handige app Watch Tuner Lite.
Met name om de nauwkeurigheid en resp. de verschillende metingen te laten zien met een paar andere apparaten zoals o.a. de timomat, timegrapher en de vibrograf B200.
Lees het topic eens door.
Mijn ervaring is matig in gebruik

2 likes

Ik heb hem even erbij gezocht.

1 like

Il gebruik nu de Lepsi, app plus mic!

De app van Grand Seiko is erg interessant.

Watchcheck om afwijking te meten. Simpel maar doeltreffende app.
Instagram voor het delen van plaatjes😁

watchbox

is Watch Live al genoemd, en wellicht FHH Academy? Dat laatste is een soort quiz-gebaseerde ‘hoe werkt een horloge’ app.
(edit: die laatste heet WatchEssentials)

Is dat het enige voordeel? Zit er nu in de kijken maar zie niets anders dan wanneer ik de site rechtstreeks bezoek

Ach ja, die was ik nog vergeten. Ik doe de quiz ook af en toe om weer even op te frissen.
Leuke, leerzame app. :ok_hand:

Ook al uitgebreid besproken op HF:

Recent geprobeerd. Matig dekt de teleurstelling niet. Een horloge wat telkens stil viel, maar de app gaf aan dat hij als een zonnetje liep.

Wisselend op 1800, 15200 en 18000 beats overigens. Daar hij ook niet helemaal uit.

Conclusie, op de aloude manier testen met een van de volgende apparaten, timomat, timegrapher of de vibrograf B200.

Ja…
Ik app wel eens over horloges .

Werkt goed.

3 likes

Hopelijk wel met een flesje Heineken in beeld? Anders heeft het geen enkele influence …

1 like

WatchPatrol: een overzicht van alle particuliere horloge advertenties op de meest gangbare horlogefora.

Hé dat is ook interessant!