HorloG
12 april 2017 om 20:18
1
Ik kreeg zojuist een e-mail dat de “Fondation de la Haute Horlogerie” een app heeft uitgebracht om meer te leren over horloges genaamd “Watch Essentials”. Het leert je over de terminologie, uurwerk techniek, en wat iets wel of niet een duikhorloge maakt. Het bouwt in levels het niveau op en de tests zijn best pittig. Het zit allemaal aardig in elkaar en ziet er ook nog goed uit, een aanrader dus!
Verkrijgbaar voor zowel Android als iOS:
Watch Essentials
FONDATION DE LA HAUTE HORLOGERIE
Discover the essentials of a watch by following the Watch Essentials course! Through the fun and educational steps developed by the Fondation de la Haute Horlogerie, let yourself be guided to develop your watchmaking knowledge. Whether you are a watchmaking professional, a lover of beautiful watches or interested in unraveling the mystery of the watchmaking movement, the HH Academy is made for you. This app will immerse you in several subjects: - Terminology- External parts- ...
Free
20 likes
cash
12 april 2017 om 20:35
2
Gedownload, leuk om je kennis wat op te krikken lijkt me. Bedankt voor de tip👌
1 like
gelijk gedownload. Thnx voor de tip!
1 like
HorloG
13 april 2017 om 05:14
4
Nooit geweten dat saffierglas ontspiegeling nodig heeft omdat het van nature meer spiegelt dan mineraalglas.
Kloks
13 april 2017 om 06:18
5
Al veel bijgeleerd, toffe app!
1 like
Rolf_K
13 april 2017 om 06:58
7
Kijk es aan, erg leuk !! Meteen downloaden, heb ik meteen wat te doen onder werktijd
1 like
BobT
13 april 2017 om 07:26
8
downloaden meteen gestart, lijkt me leuke en leerzame app!
1 like
Ik ga hem zeker bekijken, bedankt
1 like
EricA
13 april 2017 om 18:38
10
Meteen gedownload, prima tests voor de vakantie. Dank voor te tip.
1 like
HorloG
13 april 2017 om 18:59
11
Ik heb nog geen test met alles goed kunnen afsluiten en ik zou mezelf toch redelijk ervaren durven noemen. Ik ben wel benieuwd hoe jullie scoren.
1 like
KeCa
13 april 2017 om 19:04
12
Zal het eens gaan uitproberen, ik vrees nu al het resultaat
1 like
Dat is mooi. Ik heb het gedownload. Bedankt voor de tip.
Groet. Richard.
1 like
Dit is echt hartstikke gaaf! Ik ben er meteen mee begonnen!
Dankjewel voor het delen!
PS: weet je of het gebruik van die app gratis is, of krijg ik daar een rekening voor?
1 like
HorloG
14 april 2017 om 05:29
15
Vor zover ik weet en kan zien gewoon gratis. Ik verwacht wel dat als je aan het einde komt je het voorstel krijgt om je te laten certificeren en dat kost je dan natuurlijk wel geld.
1 like
HorloG
18 april 2017 om 10:57
18
Heeft iemand hem al “uit”?
1 like
Yep! Ik wacht op een certificaat via de mail ofzo… was leuk en bepaalde benamingen voor afwerkingen kende ik nog niet.
1 like
Bijna…binnen een paar dagen. Hartstikke leuk is het. Ik ben blij dat je dat met ons gedeeld hebt