Ik mag buiten dat ook graag bij Watchgecko kopen, hun radstock is een favoriet, en ik heb mooie banden bij Colareb en Delugs gehaald, waarbij die laatsten niet goedkoop zijn.
Cheapestnatostraps vermijd ik als de builenpest, die verkopen naar mijn mening skere reut. De NATO’s daar rafelen al als je het pakketje nog maar open maakt. Niks mis met die handelaar, verzending, etc, maar ze doen hun naam gewoon eer aan.
Over de kwaliteit geen mening die zal goed zijn en van een forumlid kopen is natuurlijk prima maar lokaal en duurzaam? Meerderheid komt toch gewoon ook verweggistan net zoals alles.
Je koopt lokaal (Nederland) en duurzaam want als iedereen 1 bandje koopt in verwegistan… Wil gewoon meegeven dat men ook binnen de landsgrenzen kan kopen…
En hoe komen die banden binnen de landsgrenzen? Het maakt natuurlijk geen reet uit of de grutter ze per container importeert of dat de dropshipper dat doet. Tel daarbij op dat zelfs voor een banaan de verstrooiing van Zuid Amerika naar de supermarkt maar 8% van de CO2 equivalente uitstoot is, en er tekent zich een beeld af van een ondoordachte reflex om zogenaamd lokaal te kopen.
aliexpress. hun recepten van rubber/siliconen/nato straps maken zal niet veel verschillen van die van de dure merken en webshops, alleen ze zijn wel 10x goedkoper.