Ik heb zijn grote broer gehad (nu in de handen van een ander HF lid)
Ik mis hem nog steeds af en toe
Eh⦠hij is groter? Leren bandje? Sunburst plaat? Ik weet het niet koekoek want ik heb (nog) geen Seiko 5.
Seiko 5 is in vergelijking kleiner dan de bambino, geen domed glaasje, maakt wat minder geluid, en komt normaal op een stalen band
Oooh die blauwe wijzers op witte wijzerplaat! Daarom heb ik indertijd de Sun en Moon gekocht. Ćók niet duur trouwens.
Groter zijn ze klopt, maar dat zijn niet de kosten meestal. Leer is vaak juist goedkoper dan staal. De leren band van de bambinoās zijn ook niet je van het. Ik vond het beide gelijkwaardige horloges alleen was de bambino wel duurder. Just my 0.02$
Nog in bezit dan? De NP4040?
Maar die is gaaf!!
Werd toen geadverteerd met āgegarandeerd duty-free en tax-freeā, daarom heb ik hem toen daar gekocht, weet niet precies hoe ze dat hebben gedaanā¦
Nee nooit besteld, er is wel een review over op wus
https://forums.watchuseek.com/f909/citizen-np4040-54e-sarb033-killer-4497747.html
Jipā¦ik weet het, de tegenhanger vd SARB033 zeggen ze. Al een keer op een vage site besteld en 2 weken later kreeg ik een berichtje dat deze niet leverbaar was
Dutyfreeislandshop?
Nee daar heb ik goede ervaringen meeā¦Benson ofzo??
Bensontrade? Volgens mij kopen sommige leden daar wel vaker is een prima adresje dacht ik?
Bang for the buck?
Koop gewoon vintage horloges van voor 1965. De kwaliteit die toen gebruikelijk was vind je nu allleen nog maar bij heel dure merken. Bovendien werden er toen nog honderden verschillende uurwerken gebruikt i.p.v. de standaard uurwerken die je tegenwoordig steeds weer tegenkomt in 90% van de nieuwe horloges.
Vintage=
-
hoge kwaliteit
-
interessante uurwerken
-
lage prijs
-
veel verschillende horlogemerken
-
waardevast
-
stukje tastbare geschiedenis
Neeā¦benson in de UK ofzo? Vage site zei ikā¦wel mijn geld teruggekregen gelukkig
Heb meerdere Seikoās gehad en ook nog een aantal in het bezit gehad.
Seiko 5 SNKL43
SKX007
SKX009
Turtle SRP775
Turtle SRP777J
Samurai SRPB051
Sumo SBDC001
2x Sarb065 Cocktail Time
Sarb033
Sarb017 Alpinist
SPB051
SPB077
Marine Master 300 SBDX001
En nooit problemen gehadā¦
Recent nog een Tissot gekocht ? Ik ben de laatste tijd niet bepaald onder de indruk van Tissot.
Het is benshop