Ik vraag me af welk horloge merk het meeste bang for the buck geeft.
Persoonlijk ben ik altijd wel gecharmeerd van Tissot.
Nette afwerking. Kwalitatief goed. En toch redelijk geprijsd
Benieuwd naar jullie mening.
Misschien dan ook het het meest overpriced horloge te vermelden. Voor mij is dat Hublot
5 likes
Als je het als gebruiksvoorwerp ziet, geeft een quartz horloge van een paar euro het meeste knal voor je euro.
7 likes
Heel vaak te bangen, kost geen buck.
20 likes
Dennis
4 december 2018 om 12:37
5
Vind toch ook echt Seiko, super lume, degelijk, prima uurwerk… alleen de QC is matig.
2 likes
QC matig is niet goed voor zo een merk
Dennis
4 december 2018 om 12:42
7
Echt he!? Moet niet kunnen bij zo’n merk. Maar als alles klopt…
1 like
Gisae
4 december 2018 om 12:47
8
Casio F91-w
Seiko SKX007
Done
Close topic
1 like
Ik denk dat de prijs/kwaliteitverhouding over het algemeen uitstekend is bij Citizen en Orient.
3 likes
koekoek
4 december 2018 om 12:50
10
Steinhart. Maar dat is een stuk makkelijker als je de design afdeling kan schrappen en zelf geen winkels hebt. Je krijgt daar belachelijk veel specs voor een klein prijsje.
8 likes
Heerlijk weer zo’n topic met alle potentie voor bans, vlaggen, uit de hand lopen en onzin.
Ik ga er maar weer voor zitten.
11 likes
Riddler
4 december 2018 om 12:54
13
Waarom deze reactie. Waarom zou er gevlagd en geband moeten worden !,
Riddler:
bang for the buck
Bedoel je prijs/kwaliteit ?
1 like
koekoek
4 december 2018 om 12:55
17
ik zie dat ik daar precies dezelfde reactie heb gegeven als hier
1 like
Misschien moet je het dan indelen in prijscategorieën om het wat makkelijker te maken.
Anders wint Rolex weer
3 likes
Omdat mensen altijd weer merken afkraken, anderen zich beledigd voelen en lelijke dingen gezegd worden.
Het is de voorzet voor Rolex Bashing, seiko afkraken, personen erbij slepen etc. Ik ben hier al 12 jaar, en heb het zo vaak zien gebeuren. Maar ok, misschien nu niet.
7 likes
koekoek
4 december 2018 om 12:58
20
En vergeet de hommages niet, ook een gevoelig onderwerp. Om de een of andere reden hebben hommages vaak een goeie prijs/kwaliteit
3 likes
Elk quartz/ digitaal horloge dat in aanschaf net zo duur of goedkoper is dat de vervangende batterij die erin moet…
Lekker goedkope automaat die nog een modbaar is ook. Sommigen zijn wel met een bedenkelijk design, maar dat geeft ze wel een beetje charme.
8 likes