Horloge betaald en opeens annuleert verkoper

G.A.T.V.E.R.D.A.M.M.E
Ik weet precies waar je het over hebt. En dan die lucht ook.
Flikker op, ga thuis poepen.

2 likes

Ja, paar keer meegemaakt. Een keer was het erg vervelend dat ik het horloge niet kreeg toegestuurd en heb een topic gemaakt om mijn frustraties van mij af te schrijven. Ik had zijn prijs geaccepteerd en wilde zijn betalingsgegevens hebben. Die kwamen maar niet en ineens een berichtje dat het horloge niet meer beschikbaar was.

Op eBay een paar keer een veiling zien verdwijnen omdat een horloge via een andere deur is verkocht. Je moet wat geluk hebben soms.

Hahahaha
 Ja, ik ben ook 44.

Compleet met een haargrens die al maar teleurstellender wordt, grote koperen ballen die wel steeds meer hangen en oudemannengeluiden wanneer ik uit een lage auto stap. Wat altijd is, omdat ik en teringhekel aan SUV’s heb.

Dus ik herken me in de neiging om raket-lanceer-installaties op m’n auto te willen hebben en een “get off my lawn”-achtige levenshouding.

Rusig ademen is het devies.

3 likes

Heeerlijk omschreven! Dank

1 like

In mijn prille carriùre als verkoper in het blauwe gedeelte heb ik al menig bod in de trant van “ik bied de helft” gehad op een advertentie met duidelijk omschreven plussen en minnen van het horloge. Enige frustratie voel ik ook wel
maar zoals een bekende prinses ooit zei: “Let it go, let it go!!!”

@TS: bizar hoor. Echt heel nasty om dit te proberen van de verkoper. Neem gewoon je verlies.

1 like

Kijk, als je zo begint voel ik wel een mix van woede en leedvermaak. Woede omdat die film zo kut is, en alomtegenwoordig, en leedvermaak omdat ik 'm maar één keer heb hoeven zien, terwijl driekwart van de ouders van dit land 'm uit het hoofd kennen.

Maar wat die bestelling betreft
 Ach, het is bij mij bij de grijze handelaar met goede reputatie of de fatsoenlijke webwinkel nog nooit fout gegaan, terwijl op de Baai of bij de wat, eh, prijsvechter-achtige sites dingen wel fout gaan.

Soms geldt gewoon: “You get what you pay for”

Erger zou het zijn wanneer het echt een bekende AD was.

1 like

Ik nul! Wie heeft jou onder de duim? :thinking::yum:

1 like

Sure, want Duitse advocaten werken voor niks

Droom verder.

En google even op Prozesskostenvorschuß. Noemen wij hier griffierecht.

1 like

Ik was nieuwsgierig. Da’s volledig uit eigen beweging. Al heb ik het einde van de film niet gehaald, het blijft drie kwartier van m’n leven wat ik niet terug krijg. :grin:

2 likes

Link:https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Masochisme

Bekijk niet op het werk / bij vrouwlief in de buurt

1 like

Ah, ik ging af op ‘heb hoeven zien’. Dat klinkt niet zonder meer vrijwillig.

1 like

Of juist wel.

1 like

Zowel m’n collega’s als partner weten dat ik nog wel schokkender neigingen heb dan garden variety masochisme.

:grin: Overigens is die Wiki prima SFW. Als je NSFW wilt heb ik nog wel een subreddit voor je. See what I did there?

Kijk. Er is hoop voor de jeugd van tegenwoordig. :grin:

Over het algemeen is (fe)male nudity niet al te gewenst op de werkvloer. Uiteraard bepaalde beroepsgroepen en bedrijven/instellingen uitgesloten. Maar anders krijg ik wellicht een ban aan mijn broek en dat hoeft van mij niet. :slight_smile:

“Pijn is fijn en bloed moet” is het spreekwoord toch? YKINMKBYKIOK

True :point_up_2: