Hey leden,
Ik heb een horloge gezien van GC waarbij de band kleur van zilver is. Echter wil ik dat zwart laten maken. Kent iemand een bedrijf of iemand die horloges kan bewerken ?
Fijne avond iedereen!
Hey leden,
Ik heb een horloge gezien van GC waarbij de band kleur van zilver is. Echter wil ik dat zwart laten maken. Kent iemand een bedrijf of iemand die horloges kan bewerken ?
Fijne avond iedereen!
Welkom Mike!
GC? Wat is dat voor merk?
En is het een leren of metalen band?
Guess Collection baby, whooohhh
Welkom ! Ik zou de band vervangen voor een exemplaar dat je mooi vindt of gewoon een ander horloge uitkiezen… keuze zat
Massief zilver wordt toch vanzelf zwart
Gewoon inwikkelen met duct tape, is hij meteen goed beschermd tegen krassen
Goedenavond Mike,
Ik denk dat de enige goede/duurzame oplossingen een pvd coating is. Helaas is dit vrij kostbaar, zie ook dit topic. Genoemde prijzen zijn van 2012, verwacht niet dat het goedkoper geworden is Ik denk dat je beter op zoek kunt naar een horloge wat je wél helemaal aanspreekt.
Je zou het chemisch kunnen zwarten, echter een aanrader is het niet. Bij elke beschadiging komt het zilver er weer door. Zie ook PVD coating, is harder maar ook niet definitief en qua kosten waarschijnlijk hoger dan de prijs van het horloge!
En wat wil je met de kast doen? Is die wel zwart?
Guess ofzo iets ? Ik weet niet helemaal maar vond het een mooie horloge. De band is van zilver.
Hahha ja ik weet het maar kan er maar niet van weg blijven. Vind het een mooi horloge alleen het zilveren moet zwart haha. Had ookal gevraagd of ze hem zwart willen uitbrengen want ze hebben een aantal zwarte horloges gemaakt, met precies dezelfde onderdelen. Alleen dan niet qua design.
heb je voor ons wellicht een foto van desbetreffend horloge? kunnen we wellicht meteen een andere band voorstellen die je er op kan (laten) leggen
Het is de GC Cable Force Metal Silver Gold. Ik wou een link plaatsen maar dat mag hier niet. Alles wat zilver is wil ik zwart laten maken.
Een link plaatsen mag hier niet op het forum als je net nieuw bent, maar een foto lukt wel hoor
Alles wat dus zilver is wil ik zwart gaan laten maken. Er is wel een gelijk soort horloge, waarbij die cable eigenlijk al zwart is. Snap zelf ook niet waarom ze hem niet zwart goud aanleveren.
Ja die vind ik dus niet mooi. Er is een zwarte versie ervan maar de band is van siliconen. Ik wil de zilver gouden alleen hij moet dus zwart haha. Maar is er nergens een bedrijf of winkel die horloges bewerkt ?
De kabel is mooi zwart idd maar ik wil gewoon een mooie band van staal.
Poedercoaten? Gewoon alles losmaken en een poedercoating bedrijf binnenlopen. Ze vinden dat soort dingen vaak best leuk. Poedercoating is redelijk slagvast maar hou wel rekening met de dikte van de laklaag
Mocht je dat laten uitvoeren, graag foto’s vóór en ná.
Ik zie wel vaker dit soort vragen langskomen.