Poedercoaten gaat niet lukken.Daarvoor zou de band uit elkaar moeten en alle gaatjes van de pinnen moeten afgedopt worden.Zo’n kleine dopjes zijn er niet en je hebt niet de mogelijkheid om de schakels ze op te hangen.Ik spreek uit ervaring ik werk in een poedercoat bedrijf.
I rest my case.
Klinkt als een klusje voor Edgar @Tonosama
Die heeft al meer aparte priegelwerkjes zwart gekregen, zoals bijvoorbeeld hier
Verder zou ik het niet weten.
@H47 zou je kunnen vragen die heeft een Citizen laten coaten ik dacht dat dat werd gedaan met een cerakote coating.
Zilver, zwart, vintage HieHaa
Ga hier wel even wat mee doen thanks brodie!
Is een beetje duur voor alleen een bandje.
Ik zou zowel de band als het GC horloge links laten liggen. Voor dat geld is er veel mooier/beter spul te koop.
Ja ben op zoek naar een zwarte horloge met rose gold. Ik had vroeger een joshua sons black rose gold, maar de kwaliteit is om te huilen. Al vond ik het een gaaf horloge. Maar ik zie maar weinig van dat soort kleuren combinaties. Maar er zijn dus leden hier die zilver, mooi zwart kunnen maken. Ik zit er toch over na te denken om het te laten doen.
Geregeld:
Ahja die zag ik laast ook bij watch2day in de outlet
Dan zou ik voor de Helgray Le Mans gaan.
Helgray is een Microbrand en maakt mooie horloges en de kwaliteit is goed. Wel rekening houden met import tarieven.
Gr.Wander
Adobe!
Tissot heeft veel dress horloges in zwart met rose goud. weet niet wat voor type horloge je zoekt?
Eigenlijk precies die van GC maar dan zwart rose gold haha
kijk, die vind ik dan weer wel gaaf
Tja, je moet er misschien van houden. Zelf vind ik dit niet de mooiste Bulova maar ik zou dit wel een betere keuze vinden dan een GC. Maar het gaat niet om mij: TS moet vooral kopen wat hij mooi vindt en waar hij zich lekker bij voelt; niets aantrekken van de smaak van anderen en dus zelfs niet van dit ‘advies’.