Show hier je horloges met LCD en LED display

5 likes :ok_hand:

1 like

Fantastisch wat ik er zo van zie - en ze lijken ook nog eens in mooie conditie!

1 like

Dat is idd ā€˜een collectie’!
Gaaf.

1 like

Dat is een prachtige collectie.

Groeten,

Coos

1 like

Ja ik heb hem een aantal jaar geleden een UFO gegeven als dank voor zijn hulp met het leggen van laminaat en sindsdien is het hard gegaan en heeft het virus flink huisgehouden hahaha.

Ik had zelf niet veel met Seiko maar hield ze dus apart voor mijn neef, ben nu toch ook wel een liefhebber geworden van deze Japanse schoonheden.

3 likes

Gisteren op brocante voor de fun meegenomen RODANIA lady’s LCD even getest met mijn testbatterij werkt nog :grinning:

4 likes

Zeer leuke aanwinst! Glas glaasje gevat in een pakking, vrijwel krasvrij. Daarom vermoedelijk een roestvrij stalen kast met losse pushers (circlips en goede pakkingen) en een schroefdekseltje met goede pakking.
All in all een mooie aanwinst qua kwalitatief prima LCD horloges.
Ziet er op deze foto al zeer goed uit, maar waarschijnlijk helemaal top in daglicht na een schoonmaakbeurtje.
Ik zie 'em graag nog eens werkend op de pols van je schoone :+1:

zal ik eens voor zorgen :pensive:

Niet aan schone pols :face_with_raised_eyebrow: maar wel in daglicht

Dat lichtje werkt wel, maar foto dus niet :pensive:

2 likes

Och dit formaat van jouw zwitser valt nog best mee geloof ik. Ik vond ooit deze Seiko - daar is toch echt duidelijk aan een vrouwenpolsje gedacht, lijkt mij zo!

Hoewel die tegenwoordig ook horloges per mm kopen geloof ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Japanse mensen zijn niet zo groot, zal gewoon een herenhorloge zijn (dames digi’s hebben geen seconden, is mijn uitgangspunt). Ubercool deze Seiko qua model en tekstloos, bijna een Smartwatch zo :slight_smile:

2 likes

Ja qua design is het echt ƩƩn van de sterkste LCD’s die ik heb, maar voor mij is het puur een damesklok - los van je uitgangspunt. Less is more…

3 likes

Ik ga eens op zoek, modelnummer?

1 like

Hier is ze van de achterkant - al net zo strak :wink:

1 like

Thnx, wordt idd als dameshorloge aangeboden (een rode gezien, wil een zwarte) :slight_smile:

1 like

T’is een prachtig ontwerp idd. Een een uitzonderlijke maat voor Seiko, deze midsize. Ik gok ook op een damesmodel

1 like

Als jullie (ook @Harpoen natuurlijk) haar zo blijven prijzen hang ik ze dadelijk in het verkoopgedeelte :wink:

1 like

Echt een leukerd, deze. Kast helaas toch iets minder kwaliteit dan ik aanvankelijk dacht. Mocht er geen pakking onder de deksel (meer) zitten dan zou ik die wel even plaatsen mocht je er een voor handen hebben.
Leuk dat je em even in daglicht hebt geschoten :+1:

2 likes

Welk model is dit?
Edit: zie het al, mistte die foto in eerste instantie.
L221, waarvan de L volgens mij staat voor Ladies (althans, alle L werkjes zijn damesmodellen voor zover ik weet)

1 like