Show hier je horloges met LCD en LED display

zal ik eens voor zorgen :pensive:

Niet aan schone pols :face_with_raised_eyebrow: maar wel in daglicht





Dat lichtje werkt wel, maar foto dus niet :pensive:

2 likes

Och dit formaat van jouw zwitser valt nog best mee geloof ik. Ik vond ooit deze Seiko - daar is toch echt duidelijk aan een vrouwenpolsje gedacht, lijkt mij zo!


Hoewel die tegenwoordig ook horloges per mm kopen geloof ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Japanse mensen zijn niet zo groot, zal gewoon een herenhorloge zijn (dames digiā€™s hebben geen seconden, is mijn uitgangspunt). Ubercool deze Seiko qua model en tekstloos, bijna een Smartwatch zo :slight_smile:

2 likes

Ja qua design is het echt Ć©Ć©n van de sterkste LCDā€™s die ik heb, maar voor mij is het puur een damesklok - los van je uitgangspunt. Less is moreā€¦

3 likes

Ik ga eens op zoek, modelnummer?

1 like

Hier is ze van de achterkant - al net zo strak :wink:

1 like

Thnx, wordt idd als dameshorloge aangeboden (een rode gezien, wil een zwarte) :slight_smile:

1 like

Tā€™is een prachtig ontwerp idd. Een een uitzonderlijke maat voor Seiko, deze midsize. Ik gok ook op een damesmodel

1 like

Als jullie (ook @Harpoen natuurlijk) haar zo blijven prijzen hang ik ze dadelijk in het verkoopgedeelte :wink:

1 like

Echt een leukerd, deze. Kast helaas toch iets minder kwaliteit dan ik aanvankelijk dacht. Mocht er geen pakking onder de deksel (meer) zitten dan zou ik die wel even plaatsen mocht je er een voor handen hebben.
Leuk dat je em even in daglicht hebt geschoten :+1:

2 likes

Welk model is dit?
Edit: zie het al, mistte die foto in eerste instantie.
L221, waarvan de L volgens mij staat voor Ladies (althans, alle L werkjes zijn damesmodellen voor zover ik weet)

1 like

Kast lijkt me voor chrome nog zeer redelijk maar oppoetsen zal lastig worden denk ik - en Zwitserse dames LCDā€™s zie ik ook weer niet zo snel voorbij komenā€¦ Ik heb er tenminste zelf geen Ć©Ć©n geloof ikā€¦

Ik heb behoorlijk wat dames LCDtjes liggen, Zwitsers en Japans. Allemaal bijvangsten
Die bewaar ik maar gewoon want ze zijn best leuk, geef ze ook vaak weg als kadootje. En ze worden hier af en toe ook gedragen

1 like

Helaas niet meer in mijn bezit ā€¦

4 likes

Als ik ff snel google zie ik er zo twee redelijk geprijsd bij Van Willegen in Rotterdam (1500 met papieren en in Den Bosch (1200). Dus je kan het zo weer recht trekken :wink:

Haha, thanks. Maar momenteel wel wat wensen die hoger op me lijstje staan :wink:

1 like

er zit dus geen pakking in dit horloge ,zelf maken ? Eigenlijk is lcd niet zo mijn ding ik heb er wel enkele maar art decoā€™s is zo mijn gerne ,maar een pakking moet daar dus ingezeten hebben

Nou nee, waarschijnlijk dan dus niet. Maar die zou ik evt nog plaatsen als je het horloge gaat (laten) gebruiken :slight_smile:
Gewoon een kleine platte pakking die past in de binnenzijde van het dekseltje, beetje silliconenvet op de pakking en dan is ie een stuk beter bestand tegen spatwater
In de tussentijd (als ie niet -dagelijks- wordt gebruikt) altijd de batterij verwijderen. Anders krijg je van die toestanden zoals op de foto van @domega 's Seiko (die het desondanks toch nog doet)

2 likes