Show hier je horloges met LCD en LED display

Als jouw kwaliteit aflakken krasbestendiger blijkt dan de coating die je hier zo vrolijk afkraakt dan is er nog een aardige berg te laseren en te lakken straks :sunglasses:

Ik ben benieuwd hoe dit werkt. Ik heb er ook zoeen. Omdat ik er een SR1130W knoopcel in heb gedaan, heb ik de contacten van de zonnecel afgeplakt.

Groeten,

Coos

1 like

Ik bedoelde, dat ik ook zo’n horloge heb en dat ik benieuwd ben hoe lang jouw batterijtje werkt.

Groeten,

Coos

Als die van jou het nog doet wanneer mijn batterijtje over twee jaar is uitgeput, dan zal ik het ook overwegen.

Deze ligt nu al een paar maanden zonder batterij. Ik moet eigenlijk weer eens de moeite nemen de juiste batterij te bestellen want het is toch wel een leuk ding :relaxed:

1 like

Plastic weggepoetst?

Ik heb toch liever het 80s vintage origineel dan een nieuwe :wink:

Je bent weer lekker op weg Edgar …

tijd voor een Edgar topic ? :smiling_imp:

Ik bedoelde eigenlijk meer:
Nu is dit het originele model.
Maar stel nou dat dat plastic inderdaad was weggepoetst, is het dan nodig om weer zo’n niets toevoegende, wijsneuzerige en kinderlijke opmerking te plaatsen ?

1 like

Je vervolgopleiding komt er snel aan hoop ik - dit eenrichtingsverkeer is op zijn zachtst gezegd wat eentonig zeker als anderen het topic gaan mijden Edgar. Sorry de smiley’s zijn op

2 likes

Iets leuks denk ik…

1 like

De Seiko lcd collectie van mijn neef wil ik jullie niet onthouden…

20 likes

Haha, het virus zit in de familie zie ik :joy:

1 like

5 likes :ok_hand:

1 like

Fantastisch wat ik er zo van zie - en ze lijken ook nog eens in mooie conditie!

1 like

Dat is idd ‘een collectie’!
Gaaf.

1 like

Dat is een prachtige collectie.

Groeten,

Coos

1 like

Ja ik heb hem een aantal jaar geleden een UFO gegeven als dank voor zijn hulp met het leggen van laminaat en sindsdien is het hard gegaan en heeft het virus flink huisgehouden hahaha.

Ik had zelf niet veel met Seiko maar hield ze dus apart voor mijn neef, ben nu toch ook wel een liefhebber geworden van deze Japanse schoonheden.

3 likes

Gisteren op brocante voor de fun meegenomen RODANIA lady’s LCD even getest met mijn testbatterij werkt nog :grinning:

4 likes

Zeer leuke aanwinst! Glas glaasje gevat in een pakking, vrijwel krasvrij. Daarom vermoedelijk een roestvrij stalen kast met losse pushers (circlips en goede pakkingen) en een schroefdekseltje met goede pakking.
All in all een mooie aanwinst qua kwalitatief prima LCD horloges.
Ziet er op deze foto al zeer goed uit, maar waarschijnlijk helemaal top in daglicht na een schoonmaakbeurtje.
Ik zie 'em graag nog eens werkend op de pols van je schoone :+1: