Horloge bij kleding of andersom?

Soms heb ik dus al uitgezocht wat ik aan wil trekken en zoek ik daar een passend klokje bij. Maar het is ook wel eens andersom: ik wil vandaag dat ene horloge dragen, wat trek ik daar dan bij aan?
Herken je dat? Of klets ik uit mijn nek?

Altijd 1 horloge ongeacht wat je er bij aan doet?

Bij mijn groene Certina vind ik het dus wel eens lastig!

En soms moet ik kiezen uit 2 horloges…

Ben benieuwd naar jullie reacties.

13 likes

Nou…:wink:

5 likes

Ik vind mijn kleding uitzoeken vaak toch moeilijker dan een horloge, dus ik kies eerst mn kleding. Over het algemeen stem ik mijn horloge wel af, maar functionaliteit van het horloge is uiteindelijk het belangrijkst. Loop ik een dag door de stad waarop het hard regent, doe ik liever een waterdicht horloge om.

1 like

Het boeit mij niets. Maar goed, al mijn horloges zijn zwart dus :man_shrugging:

6 likes

Inderdaad uit je nek…

1 like

Kleur van de dial en evt. bezel insert, heb ik losgelaten bij het kiezen. Anders kan ik voor elke kleur kledingstuk wel een horloge met passende dial en/of insert kopen.

Het enige andere dat ik nog met kleding match, is het bandje. Als ik al match… :sweat_smile:

En m’n schoenen…

2 likes

Meestal kies ik mn horloge na mn kleding. Maar soms heb ik zin om een bepaald horloge te dragen en pas ik mijn outfit daarop aan.

Gewoon de kleur van de outfit terug laten komen in een bandje of de wijzerplaat. En altijd kijken of het kwa formaliteit bij elkaar past. Een duiker onder een pak… brrrr :cold_face:

16 likes

Toffe flamboyante kledingstijl! :ok_hand: :smile:

2 likes

Ik pas regelmatig mijn horloges aan op de kleding die ik draag. Casual of net, evenals de hoofdkleur zijn van invloed. Maar ook de weersverwachting en de activiteit van de dag spelen een rol. Goede reden om meerdere horloges te bezitten :joy:

3 likes

Keuzes. Ik draag alles bij alles. Maar als je zulke overhemden draagt, dan kan ik me voorstellen dat je wat meer let op de match tussen overhemden en horloges. Bij mij is alle kleding tinten effen blauw. Geen fratsen.

1 like

Thx! Samen met horloges wel een hobby die mijn portemonnee wat minder kan waarderen :rofl:

5 likes

Samen met Mrs. GoldRush op stap? Of was je met Miss Texas?
:sweat_smile:

4 likes

Hahaha dat is Mrs. GoldRush inderdaad :joy:. Matcht ook bij de outfit :grin:

2 likes

Ik heb een kleine collectie maar ik kies meestal mijn horloge als ik ben aangekleed. Beetje wat passend voelt erbij en de gelegenheid.

1 like

Seamaster :thinking:

3 likes

Zolang ik geen mapje met '‘Classified, section 007’’ onder mijn neus geschoven krijg, vrees ik dat het mij niet zal staan :smiling_face_with_tear:.

2 likes

:rofl: :rofl:

2 likes

Kleding eerst, daarna het horloge.

1 like

Over het algemeen bedenk ik welk horloge ik wil dragen, daar verzin ik dan een outfit bij.

image

14 likes

Ik kies eerst een horloge en dan de kleren :sweat_smile:.

1 like