Thx! Dat is ie zeker
Nog nooit bij stilgestaan. Ik heb nog nooit een horloge bij kleding aangepast of ongekeerd. Ik draag de kleding die ik graag dragen wil en dat geldt ook voir het horloge. Interesseert mij niet of het bij elkaar past.
Zelfs de laarzen zijn hommage!
Soms let ik er wel op, maar inmiddels weet ik ook dat het geen donder uitmaakt.
Ik ontmoet zoveel mensen met een mooi horloge, en die hebben allemaal hun eigen stijl. Die spreekt je aan of niet.
Maar de combi is nooit een punt. Immers een goed en mooi horloge past overal bij.
Maar beter nog: een mooie outfit past niet bij een lelijk horloge
Een Submariner of gmt mag van mij dus gewoon gedragen worden bij een pak.
Maar draag a.u.b. geen Apple Watch bij een mooi pak.
Hé pas op hé.
Originele Grisportjes.
Op eenzame hoogte in werkschoenenland.
Dit stukje van de zin volstaat.
Excuus!
Ik ben ook maar mens.
Leuk topic!
Show je Grisports met je hommage
AKA ‘Zeg Paul, wat zijn jouw Grisports nieuw man!’
Jawel hoor, ekte Grisport
Mijn kleding “stijl” is toch meestal hetzelfde, waar ik ook heenga. Met een etentje ofzo wil ik mijn CWC nog wel eens van een lederen bandje voorzien.
Het maakt me allemaal niet zoveel uit, ik ben daar vrij makkelijk in. Als het maar comfortabel zit.
Ik zal je nergens van betichten, maar voor mij hoeft mijn horloge geenszins specifiek gecoördineerd te worden met kleding. Nu ben ik ook vooral van de witte shirts, dus in de winter is het wel zo dat bepaalde wijzerplaten nu eenmaal op de ene gekleurde trui beter uitkomen dan de andere. Desondanks doe ik meestal gewoon het horloge om waar ik zin in heb en zal ik me geen zorgen maken over de kleren die daarbij gaan. Uitzonderingen zijn specifieke gelegenheden of als een horloge echt zou afsteken tegen de omgeving of het publiek, maar eigenlijk zijn vrijwel al mijn horloges van een relatief formele/geklede aard, hoewel zeker niet in de meest enge klassieke zin.
Overigens de Certina hier op de foto is toch niet groen?
Momenteel bjj alles de Vostok op staal. Binnenkort een zwarte band op de FC laten zetten en een bruine oo het ali horloge. Dan pas kan ik kiezen en zal echt horloge bij de kleding worden ben ik bang.
Nu enkel deze.
Ik heb inderdaad nog een andere certina
Je hebt in ieder geval het juiste merk voor de outfit.
Kijk ik werkelijk nooit naar.