Beste allemaal
Ik zou graag wat meer willen lezen over horloges in het algemeen. Hebben julie tips voor mooie, interessante boeken. 1001 polshorloges van 1925 tot heb ik al.
Bedankt alvast voor het meedenken.
Beste allemaal
Ik zou graag wat meer willen lezen over horloges in het algemeen. Hebben julie tips voor mooie, interessante boeken. 1001 polshorloges van 1925 tot heb ik al.
Bedankt alvast voor het meedenken.
Mijn beste,
Een aanrader is (indien nog te koop wordt aangeboden) het boek âWristwatches, Armbanduhren, Montres-braceletsâ van Gisbert L. Brunner en Christian Pfeiffer-Belli.
Deze bijbel der horlogerie, geschreven in drie talen (Engels, Frans en Duits), beschrijft vele honderden horloges met schitterende fotoâs en overzichtelijke technische uitleg!!
Succes!!
Orologio Signaturis Temporis
Top, bedankt, ga er zeker op zoek naar .
Gevonden, dank je wel
Ook gevonden dank je wel.
Daniels is wel gruwelijk technisch. Als in, de brave man deed niet aan onderhouden of herstellen maar heeft zân eigen binnenwerken gemaakt. Van nul af. Draaibankje, vijlen, en veel véél wiskunde.
Dat gezegd zijnde, het is een droom van een boek voor wie van horlogetechniek houdt.
Deze gaat ook gelijk op mijn verlanglijstje
Dank je wel, ik denk zowiezo dat ik het eerste boek " Wristwatches, Armbanduhren, Montres-braceletsâ doe. Is ook in duits geschreven, tjaâŠdat is mijn moedertaal, engels is ok maar om dan direct in hele technische dingen te stappen âŠkomt misschien wel later.
Kijk hier eens tussen
Merkenbijbel - Wat is HET boek voor een specifiek merk?
Volgens mij zijn er nog een aantal topics hierover trouwens
Super, ik wist niet dat er ook een hele topic over was. Dank je wel.
Meerdere zelfs.
Tik in de zoekfunctie eens âhorlogeboekâ in, er zijn meerdere te vinden