Blijft een erg leuk verhaal, en vind het eindresultaat nog erg gaaf geworden!
Je had me natuurlijk persoonlijk al eens bijgepraat, maar leuk om nu ook het eindresultaat te zien!
Het was in ieder geval een leuk verhaal om te lezen.
Leuk verhaal, leuke poging. Minder leuk is die wijzerplaat. Dat vliegtuigje is gimmicky, naar mijn ogen smakeloos en vermindert de afleesbaarheid.
Een goede vlieger heeft geen vliegtuig nodig.
Leuk gedaan én je hebt een hoop bijgeleerd.
Thanks. Ik heb daar ook over gedacht maar ik heb geen zin om er teveel tijd in te steken. Wordt weer zo’n project met uiteindelijk weer een teleurstellend resultaat.
Ik ga nog op zoek naar iemand die goed een dial kan bedrukken en dan laat ik nog even die indices goed maken. Ik kan zelf net een computer aan zetten.
Ik vond het weer eens iets anders. Heb eerder een flieger gehad maar miste altijd iets. Ik denk dat het eerder die secondewijzer is die voor verstoring zorgt.
Ben zelf ook bezig met een project met als basis een 6498 uurwerk in een Radiomir kast. Gelukkig heb ik via een ander forum iemand gevonden die voor mij de wijzerplaat kon maken volgens mijn wensen voor weinig geld (ongeveer 80 Euro). Nu nog tijd vinden om alles in elkaar te gaan zetten.
Toffe dial. Is die helemaal naar wens gemaakt of alleen de bedrukking in het midden?
Voor deze had ik een voorbeeld aangegeven (orgineel is een Zenith). Voor een andere had ik wel zelf het ontwerp gemaakt.
Die ziet er ook wel strak uit zeg.
Wil je de gegevens van die beste man delen?
Mag ook via PB. Ik ben wel benieuwd of ie iets voor me kan betekenen.
Ik gluur even met jullie mee hoor
Ergens komende maand komt er hier namelijk ook nog een 36mm case binnen die nog wat vulling nodig gaat hebben
Mooi verhaal dit.
Pb, in het draadje plempen natuurlijk. Er zijn er wel meer die interesse hebben gok ik zo
Als de mystery person geen bezwaar heeft krijgt dit ook mijn stem
Herkenbaar verhaal
Ziet er wederom goed uit die sticker als dial ziet er eigenlijk best geinig uit. In ieder geval geen saaie dial hoor
enjoy
Dat denk ik ook, maar dat is niet aan mij.
Yes, jij hebt er ook nog even van kunnen genieten.
Ik heb nog even gekeken om die dial en wijzers hier in te proppen maar dan moest ik er ruim 2 mm af zien te krijgen met no room for error en dan zouden die wijzers niet meer goed uitkomen.
Ha, genoten. Fantastisch avontuur!
Geweldig goed verhaal, ben jaloers op je horloge en je inzet
Ik heb het nog een keer zitten lezen. Leuk verhaal!
Is het niet een idee om een keer met 10/20 HF-ers samen in te kopen en het horloge af te bouwen. Uiteraard eerst Corona weg, maar mij lijkt het wel gaaf.
Voor de wijzerplaat, misschien is dat zelf te doen door een messing-plaat te lakken in een leuke kleur en dan met “water transfer sheets” de rest erop aan te brengen?
Keileuk! Ik wilde dat ik dat kon.