🛩️Horloge bouwen: how not to UPDATE BERICHT 47

Thanks! Ik verwacht dat deze wel veel draagtijd gaat krijgen ja.
Case draagt ook lekker dus dat is mooi :blush:

1 like

Wauw, mooi geworden! Mooie beschrijving en leuk dat het uiteindelijk is geworden zoals je voor ogen had!

2 likes

Thanks! Zit er al heel de avond naar te kijken :blush:

2 likes

Erg mooi! Leuke merknaam ook, GMYD
Erg geslaagd!

2 likes

Wow, ik ben nog niet eens halverwege :grimacing::grin:
Ik heb dezelfde zoektocht toegepast voor ook een impulsief gekochte kast. 34.8 tot 35 mm wijzerplaat. Toch maar die standaard plaat gekocht,:smirk:, je moet wat.
Maar ik ga morgen even verder lezen, zoveel tips al voorbij zien komen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Overigens maakt onze docent op de vakschool in Schoonhoven ook wijzerplaten op bestelling :hugs:

3 likes

Thanks.

Haha, herkenbaar.
Voor iedereen die het nog niet snapt : NIET DOEN!!!

Gelukkig ken jij ook iemand die iets persoonlijks kan maken en anders kan @Barboendel je vast helpen.

2 likes

Geweldig topic!
Hoop leedvermaak, maar RESPECT!

1 like

Haha thanks!
Ik heb wat afgevloekt zeg tijdens dit project maar kon er tijdens het bouwen ook wel in mezelf om lachen. Wel als een boer met kiespijn :woozy_face:
Gelukkig is het toch nog goed gekomen.

1 like

Onderdeeltjes die in een "zwart gat " verdwijnen, zo herkenbaar :joy: en dan heb ik het over schroeven van 5 cm. oder so etwas

Ondergetekende is dus duidelijk geen klusser…

1 like

Haha herkenbaar. Alhoewel je die vaak op een later tijdstip weer tegenkomt. Die secondewijzer vind ik in ieder geval nooit meer :sweat_smile:

en toen had ik opeens twee kasten in mijn winkelwagentje…
(nie luisteren nie he ?)

2 likes

Zolang er maar een standaard maat dial in past is het geen probleem maar als je daar niet naar hebt gekeken kun je weleens een uitdaging hebben.

Kroon zit op een gekke plek, dus dat gaat nog een feest worden…
Werken met die dots, is dat een beetje te doen ?

Ik heb een dunne dubbelzijdige tape gebruikt omdat ik dacht dat die dial dots te dik waren. Achteraf bleek dat ik naar de diameter had gekeken ipv naar de dikte :grin:
Met een heel scherp mesje op maat snijden. Gaat prima en zit muurvast. Je hebt maar 2 of 3 hele kleine stukjes nodig.
Je moet wel hele dunne tape hebben. Niet dat dikke waar je een wastafelspiegel mee vast plakt :sweat_smile:

1 like

Heel mooi geworden! Ben benieuwd naar de helicopter dial. Even een bookmarkje gemaakt…

1 like

Heel erg mooi eindresultaat! Knap gedaan :+1:

1 like

Thanks allemaal voor de leuke reacties!

6 likes

:+1:t2:

2 likes

Proficiat met dit mooie resultaat!

Veel draagplezier toegewenst.

2 likes