Haar woorden waren “cool horloge” en dat het zo lekker kleurrijk was, op dat bandje.
Op het moment dat ik steeds opmerkingen over prijs en echtheid moet horen in plaats van ontwerp of stijl voel ik nattigheid.
Ik zou Rolex niet snel overwegen voor een dame omdat het gros niet elegant is, of geen ontwerp heeft wat ik met dames associeer. Ja, ik weet dat er kleinere OP’s en DJ’s bestaan en zo. Cartier blijft hier de eindbaas.
Dank allemaal voor de mooie suggesties. Hiermee heeft ze iig een richting om te kijken wat ze mooi vindt. En tegelijkertijd is de keuze ook reuze
En er komen ook weer een paar merken voorbij waar ik nooit aan gedacht zou hebben.
Zonder een model te noemen, neem haar eens mee naar een juwelier en pas er een aantal. Laat haar een gevoel krijgen voor wat ze mooi vindt en comfortabel is. Leuk dagje uit ook voor jullie
Ze draagt vooral wat ze mooi vindt. Meest zilver, steentjes, verschillende kleuren armbandjes. En ze mag zelf kiezen natuurlijk.
Dit is al een mooie voorbereiding, en straks kijken in het echt wat ze mooi vindt.
Er is gelukkig niet echt haast bij. Dus we kunnen mooi de tijd nemen.
Ikzelf heb mijn vriendin een neo vintage Cartier cadeau gedaan en voor mezelf meteen ook maar een Cartier genomen. Dat vind ik voor een vrouw wel een heel mooi sieraad.
Maar een Cartier is wel herkenbaar en best opzichtig in die zin en dat is eigenlijk wat je zus niet zoekt toch?
Maargoed de Cartier modellen die hier al zijn aangedragen zijn wel enorm mooi en tijdloos.
Zoiets is alleen wel voor een kleinere pols geschikt omdat het horloge qua diameter niet heel grootis.
Ik heb mijn vrouw deze cadeau gedaan, ze is er nog steeds erg blij mee. Cartier heeft veel variatie, ook met metalen bandjes en als je het budget echt op wilt maken kun je ook voor goud gaan