Horloge combineren met... ?

Jazeker!

Lederen double bow tie (achterkant van grijs lams nubuck, voorkant van zwart/wit/grijs python leder)

Horlogeband van python leder, met kalfs lining en superzacht varkensleder als binnenkant!

Maatwerk of opdracht geen probleem, contacteer me maar!

Ik match mijn schoenen en riem (haast) altijd op kleur (klauw/blauw/zwart/zwart/bruin/bruin)
Stalen band past dan altijd
Als ik een horloge met leren band draagt pas ik dit (grotendeels) aan aan de schoen/riem combinatie
Vandaar 2*3 Piece collection
Heb om deze reden (“tik”) nu wat uitdaging met met Sub LV :wink:
Kan niet altind mijn groene broek, schoenen en/of riem aan doen
Als we dan toch in de biecht stoel zitten
Pas ook mijn vrouw er op aan :wink:

:wink:

9 likes

Ja, dat is natuurlijk veel te vaag man. Wat ga je maken? Jurkjes, babykleertjes, spijkerbroeken? Is het voor recht toe recht aan werk of moeten er ook speciale steken mogelijk zijn? Maakt het energieverbruik je nog wat uit? Gewicht? Er zijn zoveel opties waar je rekening mee moet houden. Misschien dat dit je verder helpt:

http://www.naaimachinehandel.nl/PDF/TEMP/Sewing_Machines_test.pdf

5 likes

Ik bedenk mij nu dat het bij mij andersom is, dat ik mij doorgaans onbewust aanpas aan mijn vrouw. Die is van donkerbruin leer. Misschien ook maar eens een vrouw zoeken die mooi bij mijn rubberen band past.

3 likes

Geweldig!! Een vrouw van donkerbruin leer?

4 likes

Ach gut, en Breitling heeft nog wel zó z’n best gedaan om dáár te mogen staan

OT: ik match niet. Hoogstens horloge type bij gelegenheid (ik ben niet zo van de ploprof bij een pak).

En: die Nixon Boba Fett wordt mijn guilty pleasure voor 2016 :wink:

1 like

Bij deze Saleenuitvoering waren alle accessoires gratis :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oris zie ik wel zitten trouwens! :sunglasses:

Invicta ?

Misschien te lang onder de zonnebank gelegen.? :sweat_smile:

Nee, gewoon geen sleutel geven waardoor ze altijd door de schoorsteen naar binnen moet.

HELP, ik blijk op een site voor hoofdzakelijk gay types te vertoeven

Het blijft toch een sieraad dus je had het kunnen weten!

2 likes

Niet zeuren schat!

5 likes

Alleen wit? Dat combineert weer niet met mijn stoel en lamp. Wat een problemen. Wil wel zigzagsteken, handig na te veel whiskey 's avonds.

1 like

Ik probeer dat meestal wel, maar het komt ook voor dat ik alleen maar kijk naar waar ik zin in heb

1 like

Nieuw merk? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Scherp! :red_car: Ik was in de war met de auto van mijn buurman: Martin

1 like

Ik heb het exact kleuren matchen van schoenen,riem en horlogeband al lang opgegegeven.

Ik koop de band die het mooist bij het horloge staat en de rest kan me geen **** schelen.

1 like

Je zit op een site waar hoofdzakelijk mannen alleen maar komen om te praten over hun belangrijkste mode accessoire, hun horloge. Wat denk je zelf
:dizzy_face:

1 like

haha :smiley: