Horloge combineren met... ?

Ik schrik een beetje van perfecte kapsels, groen horloge, groene schoenen en groene eega.

En dit is nog maar één van bovenstaande voorbeelden.

Was het nou een groene klok, spijkerbroek, flanellen overhemd en woeste baard…:sunglasses:

Iedereen moet natuurlijk doen waar hij/zij zich prettig bij voelt, leven en laten leven. Ook heb ik absoluut niets tegen mensen met dezelfde sexuele voorkeur :wink:

1 like

Ik wel, da’s concurrentie. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Ik neem aan dat je hier iets anders bedoelt dan je schrijft…:smiley:

Ik vind de Nederlandse man over het algemeen slecht gekleed en te weinig aandacht besteden aan zijn eigen stijl. Kan zo’n match van schoenen, riem en horlogeband dan ook wel waarderen. Match zelf in de regel ook horlogeband met riem en schoenen. In ieder geval riem en schoenen zijn gematched. Ik vind het er anders echt niet uitzien. En toch houd ik erg van mijn vrouw…:wink:

En ik stop mijn laptop ook gewoon in een tas. Wist niet dat mensen daar homofobische neigingen van kregen…

2 likes

Het is maar al te makkelijk om een stijlvol geklede man als ‘gay’ te zien als hij ook maar een beetje dandy-istisch is ingesteld.

Een beetje peacocken moet kunnen.

1 like

3 likes

Wat ik niet zo goed begrijp is dat het horlogebandje, stropdas, riem, schoenen en handtas op elkaar wordt afgestemd om ‘dandy’ voor de dag te komen, maar het lichaam - de fysiek - wordt verwaarloosd. Vooral denkend aan overgewicht…:smile:

Maak je (niet persoonlijk!) eerst druk om je BMI om dan misschien eens te denken aan de juiste match riem, schoenen en horlogebandje.

1 like

Meer fashion dan onderstaand hoeft voor mij niet.
En inderdaad, liever een goed getraind lichaam, dan oranje t-shirts of hemden met bijpassend horloge. (wtf)

Bijkomend voordeel: hoe minder ik me scheer, hoe simpeler ik me kleed, hoe meer ik de vrouwen moet van me afslaan. Ik heb al de prachtigste vrouwen aangetrokken met gewoon dagelijks eenzelfde soort eenvoudig blauw hemd (H&M, WE ofzo) met jeans te dragen.

1 like

Yeah, yeah, rub it in… afvallen valt tégen… :weary:

Gelukkig Sammie dacht even dat je het over rmij had
Met dat BM(i) zit het namelijk wel goed en met de geest nog beter

Deze outfit was voor een bruiloft en dan doe je wel eens wat speciaals
Opvallend hoe Homofoob" je lijkt te zijn

Wis al dat dit onderwerp uit de bocht zou gaan voor/door sommigen
Niet de 1ste keer
Volgende keer geen grapje proberen te maken

3 likes

Ach, je weet wat Joe Jackson al zong: “All the gays are macho, can’t you see their leather shine?” :smiley:

2 likes

Haha, je hebt vast mijn andere post over het hoofd gezien.

Nl, niet homofoob en motto: leven en laten leven. Doe wat je gelukkig maakt :wink:

1 like

Is waar, maar waar een wil is…:muscle:t4:

Ranzig soms inderdaad. Zeker omdat een dandy-look echt alleen maar ´past´ als de rest past.
Ikzelf heb het tegengestelde, ik zie er als een karikatuur uit in pea-cocking kleuren.

Gewichtheffen en Judo hebben me een bouw gegeven met smalle taille, zeer brede schouders en twee boomstronken van benen. 100kg op 1.80m en ik zie eruit alsof iemand een hemdje en een paar chino´s op me heeft geschilderd.

Mij zie je trouwens meestal in een ruitjeshemd en jeans, met een paar sneakers rondlopen.

1 like

Ik vind dat je van der Gang erg te hoog inschat! Je bent niet de enige denk ik…

1 like

En wat te denken van Meistersinger…:joy:

Ik denk dat het ook voor een deel werkgerelateerd is, naast een andere smaak.

Een hoop mensen kunnen zich niet permitteren de hele week zo rond te lopen als jij doet.

Ik vrees van niet. Ik kom voor mijn werk ook niet steeds weg met een jeans.
Ik bedoel dat veel mannen zich wanhopig ‘leuk’ willen kleden, maar er in feite uitzien als grote kleuters. Met simpel bedoel ik basic, en dat kan ook ‘deftig’.

2 likes

Jij vindt dat ze er uit zien als grote kleuters. Dat is een groot verschil.

Dat zullen zij wellicht ook van jou denken.

1 like

Ben ik het wel mee eens. Ik vind eenvoud vaak het meest stijlvol, of dat nu jeans en shirt of keurig pak is.

1 like

Ik ook😀