Bovenstaande horloges worden wel weer verkocht door iemand die ik de centen zou gunnen en waarvan ik zeker weet dat eventuele gebreken opgelost worden, wel zo prettig. helaas geen reden om een tweede keus te nemen.
Als ik nieuw koop is het natuurlijk ook helemaal geen issue, ook die uit DE komen met een geactiveerde garantiekaart.
Ik ben zelf van het meerdere keren uitproberen. Nachtje over slapen en bij twijfel niet kopen.
Vroeger was ik meer van het kopen. Ook via internet. Maar dat constant flippen en het geld dat ik er op verloor. Daar ben ik tegenwoordig wel klaar mee.
Ik heb vorige week contact gehad met 2 ‘voordelige’ aanbieders van de Navi 8 op Chrono.
Bij beide is ophalen een optie, dus plan gemaakt om naar Berlijn te vliegen; een dagje uit met een mooi horloge om de pols, meteen een leuke herinnering erbij.
Ik had er zin in, maar toen kwam het bericht dat afhalen een optie was, maar dat de levertijd ipv 1 week, 2 weken of meer was. Ook werd er vooraf om een betaling buiten Chrono om gevraagd, waarop ik het maar heb laten gaan.
Tja, wat doe je dan, hè? Nou ja, mooie horloges zoeken
Een jaar geleden stond de blauwe variant al op mijn lijstje, ook mooi in het grijs.
Of doorsparen voor een horloge bij Crown Guard.
Mijn smaak gaat alle kanten op, 1 horloge erbij gaat nooit genoeg zijn…
Vandaag wwer eens in de stad, dus ook maar even naar 2 juweliers, S&C en vanWilligen.
Minder groot dan ik dacht, maar waarschijnlijk geen winnaar voor mij;
De nr1 nog een keer;
Dan op Noord, al met al een hele leuke ervaring. Ik voelde me daar veel meer op m’n gemak dan bij S&C, lekker relaxed.
Gezellig praatje , mooie horloges en weer een keuze erbij…

De foto doet 'em echt geen recht aan.
Op een gegeven moment vroeg ik hoe laat ze eigenlijk dicht gingen, “oh, ruim een uur geleden”…wauw…
De linker van je laatste foto, die zou ik kopen als ik jou was. Prachtige sunburst, tijdloos. Gaat je niet vervelen. Ken je verder niet maar lijkt me echt iets voor jou, weet niet waarom maar die wordt het.
whhhhaaaaaah, die zag ik ook
Pff, saffier. Waar maak je je druk om?
Om het principe
Ik zou persoonlijk trouwens voor een Explorer 1 gaan in dit geval. Hoewel Tudor ook wel heel mooie horloges maakt!
Gebruiksvoorwerp mensen, doorlopen. Valt niets te zien
Is m’n eigen horloge, toevallig ligt ie nu zo, kan ie echt wel hebben.
Had overigens geen idee dat mensen daar overstuur van kunnen raken.
De Explorer 1 staat ook op de eerste foto, ik vind hem te klein.
? past prima, moet zeker niet groter worden als je het mij vraagt
Ligt in het bakkie
Is het een idee om een mooie vintage Citizen te kopen en van het resterende budget een weekje naar de Canarische eilanden te gaan ?
Is een idee, een slechte, maar het is er wel 1.
de Polar
De Breitling B01 is nog forser, zeker op een foto om de pols. Ik werd licht gedwongen om voor de spiegel te gaan staan en dan klopt het plaatje gewoon icm 98kg. Een 36/39mm lijkt dan wel een dameshorloge…
Gaat meer om je pols omtrek dan je gewicht
Dat zei ik ook, het antwoord van de aardige verkoopster hierop was ‘alle mannen hebben een obsessie met grootte, terwijl het totaalplaatje veel belangrijker is’…ehh, ok.