Horloge doelen eind 2020 en 2021

Voortreffelijke keuze! Ik dacht dat jij nog Fiesta reed?

2 likes

Skurt skurt!

3 likes

Ha, dat ken ik, is op fietsafstand

1 like

Die rijdt in de diesel varia best zuinig voor 70 piek volle tank en 1100-1200km actieradius👍

In 2020 komt er hopelijk een Rolex Explorer 114270 bij.
Mijn voornemen voor 2021 is wat opkuisen, terug naar < 5 horloges (om dan misschien tegen de kerst opnieuw toe te geven aan de drang :wink:)

Aangezien de facturen voor de verbouwing van mijn nieuwe huis nog wekelijks binnenstromen zit een grote aanschaf er voorlopig nog niet in.

Eigenlijk ben ik ook wel blij met mijn huidige ‘3 piece’. Als er weer budget is wil ik proberen om geen geld uit te geven aan meer horloges, maar aan ‘upgrades’. Ik twijfel er al een tijdje over om mijn BB36 te upgraden naar een nieuwe (of hele jonge) blauwe OP36. Mijn Turtle zou ik op termijn graag upgraden naar een SPB143 of SPB147.

2 likes

Als het zoals de harrods groen gaat worden in 39mm… zet mij maar op de lijst!

1 like

Top ik zet je erbij op de lijst. :sweat_smile:
Ik hoop ook op een groene alu bezel en zwarte plaat. Een groene plaat ala Hulk zou me wel tegenstaan.

1 like

een zeldzaam mooie omega …

1 like

Deze staat al een paar keer genoemd en staat ook op mijn lijstje. Heel cool:

Nice JLC dress watch

Ik wil kijken hoe dit me staat

Een vintage datejust

11 likes

Eerst maar eens mijn Grand Seiko 6146-8000 laten opbouwen, kastje kwam vandaag terug uit Polen

Ik heb wel wat wensen voor 2021

Deze staat in bestelling een wus Vostok Amphibia Dual
Crown Re-issue

https://www.watchuseek.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.watchuseek.com/attachments/mockup-2-jpg.15357820/

Elektronika WUS special komt er ook aan

Een lekkere nineties chrono
Breitling Chronomat Frecce Tricolori
image

Omega Speedmaster Triple Date

Geile gele Chronomat

Oris Chronoris en dan niet zo’n halfslachtige moderne waarbij de CHRONOris een standaard Selitta automaat drie wijzer uurwerkje bevat maar een zalige monopusher chronograaf!
image

Rotary Aquaplunge Chrono

Oris 65 Deaville als zomerklatser
01-733-7707-4065-07-8-20-18

Een vintage Sovjet Saturn (uit Chistopol door wat nu Vostok heet) horloge mèt het glaasje met loep.

En ongetwijfeld komen er leuke nieuwe modellen uit in 2021 en zal ik inspiratie opdoen op het gebied van vintage!

14 likes

Ziet er mooi zeg, die GS kast. :drooling_face:

1 like

Tevreden?

Eén van deze moet er dit jaar nog komen anders ga ik het volgend jaar uitstellen. De maand januari verloopt bij mij niet impulsief, eerder afwachtend.

4 likes

Superstrak gedaan, zie ook deze close-ups van de maestro zelf.

Wel op twee plekjes een miniscuul roestplekje, was niet weg te krijgen en inherent aan het in de 60’s door Grand Seiko gebruikte staal.

Een heel gaaf model kast, wel een vettevingermagneet en ik vrees de dag dat hij zijn eerste zichtbare krasje oploopt nu al want die kans is bij dit soort spiegelende vlakken levensgroot.

Bij dit funky modelletje ook maar een funky band besteld, de zwarte alligatorband die GS ooit standaard meeleverde is te saai.

8 likes

Mijn doel voor eind 2020 of 2021

5 likes

En vanuit mijn werk op loopafstand. Perfecte locatie dus :slight_smile:

3 likes

Hey Han,
Als het open uitnodiging is dan kom ik niet.
Gr Drebin

3 likes

Hoi Drebin.

Het wordt absoluut geen open uitnodiging. Straks word ik aangerand door vreemden en daar ben ik te knap voor.

De groetjes aan je vrouw terug.

2 likes

Hoe 2021 gaat lopen is de vraag. Een Oris big crown kriebelt al best wel even, maar dat is voor mij met 1 dag per weet werken best wel een klats geld.

Waarschijnlijk zal ik wel weer heel veel vintage Seiko’s kopen🤣