Ik ben wel weer toe aan een sub/yachtmaster/gmt. De DJ is leuk, maar niet genoeg. Niet als hoofdrolspeler van de collectie. Of het erbij of in plaats van wordt, ligt aan wat er overblijft na de verbouwing van ons huis.
Haha ja maar het enthousiasme is echt!
Mijn doel voor 2021? Ik ben gestopt met roken en leg alles opzij en verkoop alles wat los en vast zit in huis voor mijn volgende horloge.
De kanshebbers zijn:
-Omega Seamaster oud model
-Omega Planet Ocean 42mm
-Tudor Pelagos
Of mijn graal: Rolex (1)16610 danwel de Yacht-Master 40mm.
haha ja ik weet het. Succes niet gegarandeerd. Maar die Zenith kriebelt wel. Ik neig ook nog naar de Tribute versie
maar betwijfel of die wel zo tijdloos is. Los daarvan moet ik m in de USA bestellen voor de volle prijs (ik heb daar wel een vertrouwd adres in Baltimore om m naartoe te zenden) en m dan weer op te gaan halen. Beetje omslachtig.
Ik hoop en ga er vanuit dat hij niet te lang weg is
Dichtgevlagd omdat?
Voor 2020 ben ik klaar! Denk ik …
Mijn jongste aanwinst - jaja een ‘shitter quartz’, maar wel een hele vette - helpt mij deze maand wel door. Ben er erg mee in mijn nopjes.
Ik wissel fijn af met de SPB077, die mogelijk nog wel wordt vervangen door een andere Seiko duiker. Als ik er per ongeluk tegenaan loop en ook kan inruilen.
Alles wat ik nu opschrijf met betrekking tot komend jaar is helemaal uit de lucht gegrepen. Een ding weet ik welhaast zeker, er komt weer een Speedmaster (hesalite) om de pols. Al was het maar omdat ik die best wel mis op dit moment. That’s all. Kinderhand, snel gevuld enzo.
Mijn hoofddoel voor 2021 is de Grand Seiko Sbga293. Dat heeft wat voeten in de aarde waarbij het zwaartepunt van de beraadslagingen is gelegen in de vraag hoe ik het thuisfront ertoe beweeg deze aanschaf van harte te ondersteunen.
Niet zozeer een doel,als wel een voornemen.
Zorgen dat alles een beetje op tijd blijft staan, inclusief datum,en dat is al heel wat denk ik.
Het is wel zo dat de plaatselijke juwelenboer eind van de week een paar swiss militairy hanowa,s binnen heeft waarvan er waarschijnlijk wel een deze kant op komt.
En midden volgend jaar wordt ik 65 ,dus dan mag er ook wel iets gebeuren…
Mijn voornemen is om dan nog door te werken tot aan het pensioen van mijn dame.(10 jaar).
Daar mag dan natuurlijk wel iets moois tegenover staan.
Voor dit jaar hopelijk nog de Certina van mijn opa laten opknappen. Anders begin 2021.
Voor 2021 deze Casio
En voor de rest zien we wel.
Ja…hallo…!
In 2021 een Rolex Sub Date erbij voor list (nieuw model 41mm) kans acht ik helaas zoon 5%. Maar wie weet…
Hoe bevalt dat bandje? Heb er wel eens naar gekeken (internet) maar nooit gedragen, of in de handen gehad. Ben bang dat het zo strak zit.
Jawel
Wat lekker zeg!
Mijn laatste 2 horloges die ik gekocht heb afgelopen maanden.
- Seiko Presage “mojito” groen
- Meistersinger N01 in het sunburst blauw
Dus ik denk dat ik het voor 2020 hierbij laat.
Voor 2021 staan er wel wat op het lijstje, alleen even kijken welke 2e hands op mijn pad gaan komen en hoeveel ik te besteden heb🤣
- Certina DS-1 big date 60th anniversary
- Hamilton khaki field (nog geen idee welke versie)
- Oris big crown pointer date (blauw of rood)
Ik win altijd prijsvragen. Doe je mee aan de strip? Daar worden ook mooie prijzen verloot👌