Horloge doelen eind 2020 en 2021

Ja…hallo…! :wink:

1 like

In 2021 een Rolex Sub Date erbij voor list (nieuw model 41mm) kans acht ik helaas zoon 5%. Maar wie weet…

1 like

afbeelding

2 likes

Hoe bevalt dat bandje? Heb er wel eens naar gekeken (internet) maar nooit gedragen, of in de handen gehad. Ben bang dat het zo strak zit.

Jawel :ok_hand:

1 like

Wat lekker zeg!

1 like

Mijn laatste 2 horloges die ik gekocht heb afgelopen maanden.

• Seiko Presage “mojito” groen
  • Meistersinger N01 in het sunburst blauw

Dus ik denk dat ik het voor 2020 hierbij laat.:see_no_evil:

Voor 2021 staan er wel wat op het lijstje, alleen even kijken welke 2e hands op mijn pad gaan komen en hoeveel ik te besteden heb🤣

• Certina DS-1 big date 60th anniversary
  • Hamilton khaki field (nog geen idee welke versie)
  • Oris big crown pointer date (blauw of rood)
1 like

Ik win altijd prijsvragen. Doe je mee aan de strip? Daar worden ook mooie prijzen verloot👌

Ik blijf verder afkicken. Voorlopig houden we het bij 3 stuks.
Heel misschien nog een betaalbare Chronographe Suisse erbij in 2021?

5 likes

Ah tof @TheWornWatch

Keuze gemaakt voor de gmt 6 digit.

Zelf had ik de voorkeur voor de 5 digit gehad in jou geval.

Maar super. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen.

:ok_hand:

Dat lijkt me zo gepiept. 7dagen. Bam. Alvast van harte!

Strak hangt van jezelluf af … bandje is gewoon verstelbaar. Ik ben een fan van Erika’s Originals en helemaal op deze Marathon TSAR is het een supercombi. Vind ik. Het los/vastmaken is even wennen, maar als je gewend bent om met één hand een BH bandje uit het zicht los te klikken gaat het met deze bandjes ook wel lukken. :wink:

Veel gehoorde klacht is vooral de prijs. Ze is ook niet echt goedkoop. Men gaat dan op zoek naar de ‘net niet’ varianten, die zijn er ook wel voor minder geld. Vaak lever je dan wel wat comfort in, heb je een beperkt aantal kleuren en/of kun je de afwerking van de sluiting bijvoorbeeld niet kiezen (maar één soort) … :sunglasses:

3 likes

Geen voornemens, geen plannen. Behalve vasthouden aan: de collectie is voltooid.

1 like

Dit jaar 1 nieuwe GS, 4 nieuwe Seiko’s en 1 nieuwe Tissot gekocht. Dus voor dit jaar geen plannen. Tenminste vandaag. Kan morgen zomaar anders zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En volgend jaar: nieuw jaar, nieuwe kansen.

2020: ik wil graag nog een mooie mesh voor m’n Squale 1521

2021: de rooie Seiko SNK (Amazon special), dan is de collectie volledig; een tattoo met een voor mij speciaal tijdstip als thema; een Nomos Club Campus als er overschot is op de begroting

Ah mooi topic.

2020:

Bij mij ligt het eraan, gaat het een grote of een kleine prijs worden in de december trekking.

.

Na ja. Als ik win is er tijd genoeg om hem nog onder de boom te leggen. :sunglasses:

12 likes

Ik wil krimpen van 20+ naar max 17.
12 beaters in een box en 5 zuinige in de andere box.
Maar eigenlijk naar 12 6 beaters en 6 zuinige.

Moeilijk

1 like

We gaan het zien, staat nog niet vast, maar ik kan geen 5-digits vinden naar mijn wens.

Voor het zelfde geld maar een 6 digit proberen die toch een stukje minder vaak voorkomt.

1 like

Dit lukt mij goed. Dus die heb ik alvast in the pocket. :+1:

Die heb ik weleens voorbij zien komen. Daar gaan volgens mij de zijkanten ook van bobbelen/rafelen?

Oke. Denk dat ik deze wel een keer op de duiker wil hebben.

1 like

Dat was ook bij de eerste generatie van Erika het geval. Inmiddels is dat opgelost volgens mij. Ik heb er zelf overigens nog nooit wat van gemerkt en heb inmiddels al een stuk of 10 bandjes van haar gehad. Die je op de foto ziet is van het type ‘vintage’.

2 likes