Horloge doelen eind 2020 en 2021

Ik wil krimpen van 20+ naar max 17.
12 beaters in een box en 5 zuinige in de andere box.
Maar eigenlijk naar 12 6 beaters en 6 zuinige.

Moeilijk

1 like

We gaan het zien, staat nog niet vast, maar ik kan geen 5-digits vinden naar mijn wens.

Voor het zelfde geld maar een 6 digit proberen die toch een stukje minder vaak voorkomt.

1 like

Dit lukt mij goed. Dus die heb ik alvast in the pocket. :+1:

Die heb ik weleens voorbij zien komen. Daar gaan volgens mij de zijkanten ook van bobbelen/rafelen?

Oke. Denk dat ik deze wel een keer op de duiker wil hebben.

1 like

Dat was ook bij de eerste generatie van Erika het geval. Inmiddels is dat opgelost volgens mij. Ik heb er zelf overigens nog nooit wat van gemerkt en heb inmiddels al een stuk of 10 bandjes van haar gehad. Die je op de foto ziet is van het type ‘vintage’.

2 likes

Nou eerst maar eens mijn vereiste Trustlevel 2 halen… :sweat_smile:

1 like

Mijn vriend, precies DAT…met bitterballen erbij is de essentie van een meet.

9 likes

Mijn hoofddoel is om dit jaar nog een pakketje dat Magi vanuit Spanje stuurt in ontvangst te nemen.

Achteraf had ik beter kunnen besluiten om het vanuit Japan te laten sturen en dan de invoer maar voor lief te nemen, want ik realiseerde me niet dat het horloge nu eerst van Japan naar Spanje verscheept wordt en dat het vervolgens tijdens het pakkettenspitsuur vanuit Spanje naar NL moet.
Heerlijk die luxeproblemen.

1 like

tof. ik ga in 2021 een paar leuke aankoopjes doen als de zaken goed blijven gaan. maar wat ik van dit forum heb geleerd is dat er zo godvergeten veel leuke horloges zijn, dus dat maakt t niet makkelijker.
deze kwam vandaag uit. ik vind t een heerlijk merk, maar way overpriced. dit kan je echt rocken als een baas. en eigenlijk als een armband.

6 likes

Bell & Ross! Supervet.

Als jij die nou koopt gaan we samen bier drinken op een meet en kan ik die even beduimelen, want ik hou teveel van mijn geld om het te doen. :joy:

2 likes

Ik heb mijn vizier nog op een mini turtle of een CWC Mellor 72 (of toch de Hamilton aviation pilot…). We zullen zien hoe t af zal lopen en wanneer, maar de kans is groot dat het laatste dilemma te groot is en dan wordt t de Seiko.

Al is die wel spannend op mijn 15cm pols
:t_rex::t_rex::t_rex::t_rex:


1 like

10k. loop je de winkel uit, is ie 7. at best.

3 likes

Wat is het modelnummer van die Seiko?

SRPC35 op staal of 37 op rubber

Op m’n wensenlijst voor 2021 staat de Seiko SPB143J1 – hij werd al vaker genoemd in deze draad. Verder twijfel ik nog aan de SPB153J1 of SPB151J1. Anders sparen voor een spring drive.

Ohnee ik zie dat ik een foto van een originele Seiko Turtle heb geplaatst. Dat is de beroemde 6309.

Ik hou het blauwe gedeelte in de gaten voor die Colt!

1 like

Die is ook mooi. :slight_smile:

Als alles goed gaat komt er deze week nog een vintage glycine compressor binnen. Daarnaast hoop ook ik deze week nog een spb143 te passen/kopen. Dat zal dan nr. 5 van het jaar zijn en daarmee sluit ik 2020 af.

2021 slecht 1 horloge. Sinn 144. En de eerste helft van volgend jaar gebruik ik om onderzoek te doen. Ik weet nog niet of ik een nieuwe of 2de hands wil…

10 likes

Is er niemand die wil ruilen? Dealert…

Misschien mijn nieuwe Milgauss gaan verkopen/flipperen