Horloge doelen eind 2020 en 2021

Amstel zuip je toch niet… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee joh, gek. Dit was in Arnhem bij het Taphuys. Ik lag er om 18:00 al af van het bruine bier.

2 likes

Ik ken dat wel. Die revivals zijn tof :upside_down_face: De shadow vind ik schitterend al moet ik bekennen dat ik me afvraag hoe deze er in het echt uitziet. Op foto’s in ieder geval schitterend. Die Tribute is ook super.

9 likes

Kleur❔

deze komt mij tweede helft van deze maand toe kan niet wachten!

deze staat op de 2021 planning afhankelijk van hoe het begin van het jaar verloopt.

3 likes

Donkergrijsachtig.

1 like

2021 doel maar dat kan zo maar weer veranderen :rofl:

7 likes

heel benieuwd naar de Ball
Tot dusver houden de wijzers me tegen
Heb je gekozen voor de 40 of 43 variant?

De 40mm de 43 wordt schijnbaar al geleverd helaas dus moet geduld hebben. Wat houdt je tegen aan de wijzers? De tubes qua dikte of?

Die shodow is gemaakt van titanium. Wel n apart ding, maar ik vind de blauwe plaat maar zo-zo.

Sie weet of SChaap Citroen dealer is van Zenith? Wel volgens de site van Zenith, niet volgens de SC site.

Edit, de shadow is zwart/grijs. Het is de Bamford versie die zwart-blauw is. Overigens staat er in Europa geeneen te koop op chrono.

Reuter diamonds was sowieso Zenith dealer en zij zijn overgenomen door S&C.

Ik heb de el primero paar jaar geleden bij schaap gekocht er t merk was nog steeds aanwezig toen ik de Reverso kocht paar maanden geleden in die vestiging

Ik denk dat die in het echt nog mooier is. :ok_hand:

Hoewel ik geen liefhebber ben van die grot(v)e kasten, vind ik deze echt wel gaaf. Inmiddels.

1 like

Kennis van me had ‘m gepast, bij Ace in Amsterdam, en vond ‘m te klein. Denk dat deze ‘grote’ kast met 37mm perfect is voor mijn pols.

De JLC Reverso staat voor 2021 eerst op het programma al wil ik niet te ver vooruit denken. Dat loopt allemaal nogal eens anders :sweat_smile:

Zoveel moois :blush:

1 like

Het feit dat ze “scherp” zijn met rechthoekige indices
Zou liever de wijzers zien van de Engineer “M”

:point_up_2:x2 :grin:

1 like

Ah ja dan snap ik wat je bedoeld, is niet iets waar ik mij aan kan storen maar zie wat je bedoeld.

Heb je de volle prijs betaald? Euro 2,100?
Ondergewaardeerd merk wat mij betreft

Nee introductie prijs, gelukkig want vind ze vrij prijzig anders hahaha

1 like

Eerst zorgvuldig voor zoonlief iets zien te scoren

Dat kan overigens wel volgend jaar worden. Daarna ben ik weer aan de beurt :grin:. Dat wordt overigens geen quick buy, maar wellicht dat ik mezelf volgend jaar 1 of 2 cadeautjes gun… in ieder geval nemen we de tijd om iets zorgvuldig te kiezen (dat neem ik me althans voor). Op dit moment zijn er een paar die mijn aandacht hebben:
Oris Aquis
Glycine Airman
Chopard Mille Miglia
Tag Heuer Monaco
Cartier Santos
Hanhart Primus
Victorinox INOX
En een fraaie dresswatch, waarbij een Longines goed kans maakt.
De meeste acht ik wel bekend, de Hanhart zie je hier wat minder frequent, dus bij deze:

Nu ik dit zo zie, snel aan het werk :joy:. Zodra m’n overweging concrete vormen aanneemt, dan wel wanneer ik er eentje niet heb kunnen laten liggen, trek ik hier aan de bel.
Fijne avond allen!

1 like