Horloge doelen eind 2020 en 2021

Rijdt u een Bugatti Chiron met een 8 liter W16 motor?

Mijn post gaat toch ook niet over jou? :joy:

1 like

Nee klopt maar ik reageer even in algemene zin :grin: maar als je nog geen Speedmaster hebt is het zeker een waanzinnige toevoeging :sunglasses::+1:

Kan ik al op de wachtlijst? :rofl: Aanbetaling nodig? :100:

Ik kom op de fiets, dan kan ik een tripel drinken

3 likes

Lijkt mij top!

1 like

Laten we niet meteen tƩ gek gaan doen he?

4 likes

Ik hoop dit jaar nog de seamaster 300 om de pols te mogen schuiven samen met mijn broer die de seamaster Nekton heeft besteld. Wat 2021 betreft? Nog geen idee… wellicht komt er wat nieuws bij maar na de SM 300 ga ik het lekker rustig aan doen.

3 likes

Ik vind het de laatste tijd heel lastig, dan kijk ik naar wat ik heb, en dan zie ik modellen die ik nooit zou verkopen, maar tegelijk denk ik als ik die verkoop kan ik wel geld vrij maken voor iets anders :rofl:

Ga nog meer richting vintage horloges en meer draagbare modellen, misschien afscheid nemen van grote horloges en gewoon max 40mm maar tegelijk een moonwatch die ik eigenlijk ook wil is al weer 42 mm… Wordt soms gek van deze hobby!! Kom er niet uit :rofl::rofl::rofl:

1 like

Zeg er maar bij dat iedereen bij HF zegt dat het een goede , niet te missen deal is ! :+1:

Welles.

3 likes

Mooi plan Bertus. Ik heb eenzelfde plan. Meer rust in de donder is een goed voornemen. De Seamaster 300M is eruit en ervoor in de plaats is de Grand Seiko SBGN007 gekomen. Prachtig natuurlijk maar toch lonkt het nog steeds naar een spring drive. Er is simpelweg niets mooiers dan een 100% vloeiende secondewijzer. :ok_hand:

Na de verkoop van m’n SBGA083 spring drive eerder dit jaar had ik al het plannetje opgevat later de nieuwe versie (met slechts Grand Seiko op de wijzerplaat) aan te schaffen…als keeper. Ik kan dan ernaast nog een beetje pielen in het goedkopere segment…en flipperen…uiteraard. :wink:

Kortom de stap is inmiddels gezet en er wordt momenteel een SBGA283 gemaakt voor mij door de meesters van de Grand Seiko Zaratsu Studio in Japan. De SBGN007 ruil ik er op in.

Nu nog zo’n 1,5 week geduld opbrengen… :see_no_evil:

16 likes

Nee, zo’n ouwe lullen Volvo S80, hoezo?

Weet je wel hoe takke ver Twente van de bewoonde wereld is?

4 likes

Voortreffelijke keuze! Ik dacht dat jij nog Fiesta reed?

2 likes

Skurt skurt!

3 likes

Ha, dat ken ik, is op fietsafstand

1 like

Die rijdt in de diesel varia best zuinig voor 70 piek volle tank en 1100-1200km actieradiusšŸ‘

In 2020 komt er hopelijk een Rolex Explorer 114270 bij.
Mijn voornemen voor 2021 is wat opkuisen, terug naar < 5 horloges (om dan misschien tegen de kerst opnieuw toe te geven aan de drang :wink:)

Aangezien de facturen voor de verbouwing van mijn nieuwe huis nog wekelijks binnenstromen zit een grote aanschaf er voorlopig nog niet in.

Eigenlijk ben ik ook wel blij met mijn huidige ā€˜3 piece’. Als er weer budget is wil ik proberen om geen geld uit te geven aan meer horloges, maar aan ā€˜upgrades’. Ik twijfel er al een tijdje over om mijn BB36 te upgraden naar een nieuwe (of hele jonge) blauwe OP36. Mijn Turtle zou ik op termijn graag upgraden naar een SPB143 of SPB147.

2 likes

Als het zoals de harrods groen gaat worden in 39mm… zet mij maar op de lijst!

1 like