Horloge doelen eind 2020 en 2021

Ik verwacht op zeer korte termijn een nieuwe Datejust in de volgende configuratie:

Ook denk ik dat de nieuwe Speedmaster een horloge is wat volgend jaar aangekocht gaat worden :slight_smile:

6 likes

Een horloge doel voor 2021? Eindelijk zo’n springbar tool kopen. Altijd dat gekloot met mijn zakmes😡

1 like

De groene Captain Willard is schitterend

3 likes

Deze is onderweg voor 2020
gw-m5610-1er_1_1_1

Eens ik weer wat meer uit huis kan (en meer verschillende horloges draag), staat dit op het lijstje voor 2021:

2020-font-b-PAGANI-b-font-font-b-DESIGN-b-font-Casual-Sport-font-b-Watches.jpg_250x250

Doelen moeten niet altijd duur zijn.

5 likes

Nadat ik eerder dit jaar een sub van de AD kreeg, dacht ik dat ik wel even klaar zou zijn. Inmiddels is mijn wensenlijst langer dan ooit. Eerst met pakjesavond maar eens een casioak toevoegen, zien we volgend jaar wel weer verder. Oris? Rolex? Omega? IWC?

Twentse bierbrouwerij :ok_hand:

1 like

Begin 2021 shortlist:

of

of

Ja… het gaat alle kanten op :stuck_out_tongue: :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

Allemaal schitterend!

2 likes

Knap gedaan! Kan niet wachten op de foto’s met deze band erop :star_struck:

1 like

Deze komt eraan in december (internet pic) :heart_eyes:

Voor 2021 - een Omega Seamaster, Speedmaster of Railmaster, moet ik me nog over bezinnen. Heb ik een gans jaar voor.

Ik kan ook niet kiezen tussen deze 2 (origineel of staal) :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Alsof je een emmer leeg gooit :joy:

1 like

Ja die is heel dik!!

Mooi hè?

Op de eerste meeting die @SwedishChef en ik in december 2016 hadden gingen we een goudkleurige Bulova Super Seville ruilen tegen een SKX mod, gebouwd door mij.

Dat is inmiddels wel anders. :smirk:

5 likes

Het doel voor 2021 is mijn Lange 1 ophalen en ik hoop oprecht dat ik er lang van ga genieten. Ik vind het een mooi dagelijks liefhebbershorloge wat niet te overdreven is.
Daarnaast wil ik in 20/21 een wel-overdreven horloge. Breguet heeft daarvoor mijn aandacht wel getrokken :eyes:
Wellicht is een ander doel mij Seadweller verkopen. Heb hem sinds de aanschaf misschien 5 keer gedragen, toch wel zonde.

3 likes

Afgelopen jaar onzettend veel geflipperd, maar heb nu toch wat rust gevonden in de collectie. Vintage is niet voor mij weggelegd, maar een vintage maat is voor mij ideaal. Alle horloges die ik in 2021 koop gaan dus max 37mm zijn.

Dit jaar doe ik geen aankopen meer of er moet een Hamilton pilot pioneer op mijn pad komen. Enige doel voor 2021 is een AnOrdain model 2 en misschien nog een GS SBGX als er eentje op mijn pad komt. :grin:

Kijk toch hoe bijzonder deze plaat is. :drooling_face:

3 likes

In 2021 staat een Panerai Luminor op mijn menu. Weet nog lang niet dewelke. 42 of 44mm, dat dan weer wel.

Lichte voorkeur voor een 8 days, maar zelfs dan zijn er eigenlijk te veel keuzes.

Deze 2 verkopen:

Deze ervoor in de plaats.

13 likes

Mooi vooruitzicht!

De BB36 zit nu in mijn hoofd en wellicht in 2021 om de pols…

6 likes

Mooi vooruitzicht! Schitterend die Skydweller! :heart_eyes: