Horloge doelen eind 2020 en 2021

Ik ben klaar voor 2021, net mijn doel gehaald door de collectie in stuks te verminderen en omhoog te gaan in kwaliteit.

Door de vele horloges (Seiko/Citizen/Grand Seiko/Baltic/Timex) die er in 2021 langs zijn gekomen erachter gekomen dat niets het haalde bij mijn Tudor BB36. Qua beleving, merk, kwaliteit. Eigenlijk was het jaar een hele leuke leerschool met een verrassend einde.

Dus vandaar nu slechts 2 horloges, beide Tudors, als collectie:

Ik denk dat het hiermee klaar is en wil mezelf voor 2022 dat ook als doel gaan stellen (maar daar komt wel weer een ander topic voor). Of het gaat lukken is een 2e…

5 likes

Het is dus een BB58 geworden :thinking:

Kon erger!

2 likes

En een Submariner toch? Of is die inmiddels toch weg?

Geen idee? Is die weg?

De meningen over de blauwe zijn zeer verdeeld, maar ik vind hem geweldig!

Ik heb moeite gehad om de rest te dragen sinds ik deze begin dit jaar op de kop getikt heb. Dus dwing ik mezelf er wat toe (en toegegeven: het is geen straf), maar over het algemeen is dit een enorm draagbaar en zorgeloos ding. Relatief betaalbaar, relatief robuust en als ik het dan toch een paar dagen niet draag, tikt het nog altijd.

Het helpt dat ik vaak blauwe kledij draag en dat ik blauw gewoon een mooie kleur vind. De zwarte is totaal m’n ding niet met de gouden accenten, en naast m’n zwarte omega duikhorloge lijkt een extra zwarte duiker niet nodig.

1 like