Horloge duurder dan

image

1 like

In dat aspect een auto ook. Je kunt overal prima komen met het OV, de fiets of lopend.

Ik loop zes uur om in de beschaving terecht te komen, man.

You city slickers…:rofl::rofl::rofl:

EDIT: Even gecheckt op google maps. Het station in Kampen is inderdaad zes uur lopen of een dik anderhalf uur fietsen. :slight_smile: Treinen hebben we hier niet.

Ik zou willen dat ze hier eens een trein doortrokken van Lelystad naar Groningen via de polder en weet ik veel, Heerenveen of zo.

2 likes

Ik loop de straat uit en ben dan op mn werk … :joy:

Dat dus!
Er zijn veel belangrijkere zaken dan horloges maar het is leuk als je het geld over hebt! :smiley:

1 like

Je kan ook de fiets pakken, kom je een stuk verder mee. :stuck_out_tongue:
De meeste mensen worden alleen al moe bij de gedachte om meer dan 5km te fietsen.

Geen glijbaan vanuit je dakraam? Plons in badje en op je fiets naar je krantenwijk.

10 likes

Zou wel leuk zijn :joy:

2 likes

Net wat ik zei, pop. 1 uur en 40 minuten om bij een treinstation in schubbekutteveen aan de IJssel uit te komen. En daar mag de reis dan beginnen. :slight_smile: Het station Lelystad is zelfs 2 uur en 12 minuten fietsen.

Ik geloof niet dat jij 's Neerlands buitengebieden zo intiem kent.

Kijk dat rechter handje dan. Oh, not my Explorer II :smile:

2 likes

Wat moet je met die messen dan?

Poeh, ik denk dat horloges de “hobby” is waar ik eigenlijk het minst geld aan uitgeef. Auto’s, motoren, detailing spul, scheerspullen. Gaat bij mij allemaal een stuk meer geld in zitten.

Nu moet ook eerlijk zijn dat ik horloges ook niet echt een hobby beschouw. Je vind iets mooi, je koopt het, en dat was het. Ik knutsel er niet aan, ik onderhoud ze niet zelf. Meestal zijn al mijn hobbies een stuk actiever.

Maar inderdaad, zoals met alle hobbies, het is wel gezond om er gewoon een gezonde buffer voor te hebben en je daaraan te houden. Op het moment dat ik iets moet laten om een horloge te kopen is het moment dat ik alles verkoop en besloten heb dat het het niet meer waard is voor mij. (hetzelfde pas ik ook toe op alle andere hobbies)

Pijl en boog maken, vuur aanslaan, speer maken, hout voor vuur snijden, aardappels schillen… Goed mes is goud waard.

2 likes

Iedereen slaat geld stuk op allerlei onzin. Ik denk eerder: ‘Jij had beter een leuke Rolex of Omega kunnen kopen, vriend.’ :sunglasses: :surfing_man: :beer:

3 likes

Hypotheek? :astonished::innocent:

1 like

Bijna alles wat ik koop is meer waard dan m’n auto omdat m’n auto een afgetrapte Clio uit 2003 is. M’n laptop was zelfs 4 keer zo duur. Maar dat komt ook omdat een laptop van zoveel geld ook veel sneller is, maar een auto van 500 euro tov 2000 euro ga je niet veel merken in snelheid

We hebben alleen een eigen boodschappen auto. De waarde van de prive auto is ongeveer gelijk aan m’n 114060 denk ik.
Althans, ik heb er in januari hetzelfde voor betaald.
En dat is niet enige horloge. Dus de collectie is duurder dan de auto, ook als je naar de verkoopprijs kijkt :smile:.

Heb gelukkig wel een duurder huis, maar ook een hogere schuld dan ik met de rest van mn bezit kan afbetalen. :upside_down_face:

Heb verder niet echt bezits hobbies die geld kosten. Geen auto’s, boten, motoren, audio…

1 like

Ieder zijn ding, feit blijft dat je je geld maar 1 x kunt uitgeven, huis, auto, horloge, dure reis enz.

:point_up:

‘Er zijn mensen die hónderden guldens uitgeven aan een dakgoot, terwijl ze er zelden of nooit in zitten.’

  • Herman Finkers
6 likes