je kan een kind wel uit de padvinderij halen maar hoe haal je de padvinder uit een kind?
Batterij binnen doen om nieuwe cellen laten in te plaatsen, 150 euro is de man weer aan het fietsen, en die kan jij dan als heilige wel even voor hem betalen.
De echte uithoeken die je in Groningen of Friesland hebt ken ik niet niet nee. Maar daar ga je ook niet wonen als je niet door hebt dat er niks in de buurt zit. Zelf daar is het OV nog enigszins te doen. OV-fiets of eigen fiets voor de overige kilometers.
Als ik weer naar Twente ga pak ik ook met enige regelmaat de fiets. Met een kleine 4 uurtjes ben ik er, en het is een stuk leuker dan het OV of met de auto.
?
Ligt er aan wat je koopt. Voor 2000 kan je een best snelle auto kopen Nu wordt je natuurlijk gelimiteerd door de snelheidslimiet in Nederland. Het ligt er wel aan wat je koopt maar je kan zeker iets veel snellere kopen.
Veel beter, Sjoerdje!
Ja en? Geef lekker je geld uit waaraan je wilt.
Voor de een is dat twee weken wintersport, voor de ander houtbewerkingsspullen, voor nog een ander zijn motor en voor de leden hier vaak horlogesā¦
Ja okƩ, met een beetje geluk een of andere afgetrapte miata ofzo. Maar goed mijn clio is een 1.6 16v met 110 pk dus die wil ook wel.
Nu nog een planga erbij⦠En toppie!
Mooie Minerva en het uurwerkje van Shimano is ook prima!
Ja zeker! Hij loopt echt als een zonnetje. En niet te duur
Ik heb een collega in Lopik en eentje in Roggel. En tot slot eentje in Ravenstein. Die hebben allemaal voltijd banen, kinderen en relaties. Dus twee punten:
Een normaal mens met een normale dagbesteding heeft helemaal geen tijd voor die flauwekul. Ik heb geen tijd om een uur in de bus naar Zwolle te zitten, of drie kwartier naar Lelystad, om vervolgens naar Den Haag af te reizen over drie stations, om daar een leenfietsje te pakken teneinde bij mān klant aan te komen. En zij ook niet.
Ten tweede: Die buitengebieden hebben we door het hele land, Henk. Da wittegij ook.
Zie Henk. Het is een geintje.
Als we het over uithoeken hebben. Ligt totaal in een zwart gat tussen de grote steden in. Het was niet te doen om daar met het OV te komen ondanks dat het hemelsbreed niet ver was.
Ok ok⦠voor 6u AM mag dat best.
Al bekend⦠type een end weg zonder te controleren ā¦
Is maar een forum.
Mijn horloge is duurder dan mijn fiets.
Haha, ik bedoel dat ik even moest zoeken wat dat ook al weer is
Haha hier hetzelfdeš
Maar ik draag een horloge ook vooral omdat ik hem vindā¦
Ik heb alleen een beetje dure smaakš
Wij hebben 2 autoāsā¦niks bijzonders maar net zoals mijn horloges wel in goede staat en goed onderhoudenš
Beetje voor de vorm is wel lekker
Dit is ook een hobby van mij en ze is voor mij een kostbaar bezit kostbaarder dan mijn horloges en autoās, ook al kostte ze maar 400 euro.
Best veel voor een grote hamster