Horloge en huwelijk

De rechter

5 likes

alletwee erg mooi man!

1 like

Ik heb gewoon een horloge gedragen op mijn trouwdag.

Die ik overigens ook alweer heb verkocht. :+1:

5 likes

Het horloge, neem ik aan? Niet de bruid.

5 likes

Combideals doen het altijd goed


On topic, doe lekker waar jij je goed bij voelt :+1:

1 like

Na 34 Ups heb ik het opgegeven. :upside_down_face:

11 likes

:joy: :+1:

2 likes

Erg mooi horloge zou bij de volgende aankoop ook even navragen of die onlangs een service heeft gehad. In ieder geval goed dat je de verkopende partij het gelijk terug heeft genomen. :+1:

Hoe je verder gaat trouwen, al doe je het in je gele zwembroek; LB.

1 like

Dank voor alle reacties!

Ik ben het met iedereen eens dat je moet doen wat je zelf wilt. En ik vind zelf de symboliek van ‘niet op de tijd letten’ mooi op zo’n dag. Ik kies er dus zelf voor om op zo’n dag niet een horloge te dragen.

Maar ik wil wel een horloge verbinden / koppelen aan het huwelijk. Daarom dacht ik aan opties zoals 1) uitpakken wanneer de huwelijksdag voorbij is of 2) laten dragen door je best-man / ceremoniemeester en aan het einde van de dag overdragen. Ik ben benieuwd of anderen hier leuke en creatieve ideeën over hebben :slight_smile:

1 like

Nee, helaas. Geen creatieve ideeën, komen enkel afgezaagde beelden bij me op.

Maak er iig een mooie dag van en vergeet niet een NA te posten. :slight_smile:

7 likes


Dit was twee weken geleden mijn trouwhorloge. Niet extreem duur, wel bijzonder. Met opzet omdat het een leuk aandenken aan de dag is, en niet andersom, dat het horloge belangrijker wordt dan de dag.
Ik vind het rot voor je dat deze crisis zoveel invloed heeft op jullie grote dag, veel zal al geregeld geweest zijn. Hopelijk lukt het om het volgend jaar net zo goed of nog beter te vieren.

8 likes

Doen wat je zelf goed dunkt! Alstublieft, plaatje van mijn trouwhorloge waar weinig chique aan is :grinning_face_with_smiling_eyes: (maar vind m nog steeds erg mooi!)

Edit; ik heb dus ook geen ring. Achterop de kast staat onze trouwdatum gegraveerd :blush:

6 likes

Als jullie op huwelijksreis gaan, vergeten jullie dan niet de bruid ook mee te nemen, jullie mannen en hun ego

1 like

Ik sluit mij aan bij de gedachte dat als het voor jou goed voelt je hem gewoon moet dragen. Volgens mij valt hij gemakkelijk onder je overhemd dus dat zal voor niemand een probleem zijn.
Maar even iets heel anders: wat een prachtig horloge zeg!! Zonde dat je hem terug hebt moeten sturen

1 like

Optie 1 dan. Zou toch niet willen dat iemand anders buiten jezelf je horloge zou dragen?:sweat_smile:

1 like

In sommige gevallen kan dat ineens zeer begrijpelijk zijn.

1 like

Het is leuk om te lezen hoe mannen onderling bezig zijn,

Ik heb er geen gedragen. Tijdens het aanmeten van mijn trouwkledij wel aan de beste man met meetlint gevraagd een iets ruimere manchet te maken. Advies bij Oger was min of meer niet doen, ziet er gek uit. Uiteindelijk heb ik geen seconden aan een horloge oid gedacht op de bewuste dag.

1 like

Ik had gĂ©Ă©n pak aan, (draag ik al iedere dag) en gewoon m’n Omega Seamaster 300 om. :wink:

Dan zijn jullie nog altijd blij met elkaar,

1 like