Horloge gekte slaat weer toe

In het verleden heb ik een eind gemaakt aan mijn horloge hobby.
Door reuma kon ik geen horloge meer verdragen… dus ik had mijn kleine verzameling verkocht…
Door betere medicatie ben ik sinds kort weer in staat om iets om mijn pols te hebben…en heb een paar klokjes aangeschaft…
Mijn laatste horloge is een goedkope automaat… van het merk Nautec …voor een paar knaken op Ebay gehaald en ik moet zeggen dat ik er superblij mee ben…
Heb vernomen dat er een citizen uurwerk in zit…of dat ook echt zo is zal me eigenlijk een biet zijn…
Ik heb weer plezier in het feit dat ik weer wat kan dragen…


37 likes

Welkom terug!

1 like

Goed nieuws toch ?

proficiat en houden zo !

1 like

Fijn dat je minder klachten hebt en dat je hierdoor weer een horloge kunt dragen! Inderdaad lekker genieten van dat feit, ongeacht welk klokje je ook om hebt!

1 like

Woww dat is fantastisch nieuws!!

Misschien zijn lichte, kunststof klokjes iets voor je. Zoals Swatch of zo

1 like

Welkom terug onder de verslaafden!:wink: Top dat je weer een horloge kunt dragen!

1 like

Nee licht plastic is niet mijn smaak…heb nu ook rubber en lederband…dat gaat ook goed…het liefste staal.

Back 2 work!
Heel veel hernieuwd draag plezier!

1 like

Heel fijn, dat je minder klachten hebt en weer en horloge kunt (ver)dragen!

Welkom terug.

Is titanium iets voor je?

Medische techniek word gelukkig steeds beter. :mask:
Titanium is ook het overwegen waard.
Veel draaggenoegen.

1 like

Fijn dat het beter met je gaat.
Elke dag genieten van je nieuwe verworvenheden.

1 like

Gezondheid is een groot goed. Fijn dat je weer kan genieten van “de kleine dingen zoals horloges”!
:thumbsup:

1 like

Mooi man, positief nieuws op de zondag!

1 like

Dat wilde ik net zeggen,ik heb ook een titanium horloge en die is heerlijk licht van gewicht,misschien eens een paar proberen TS?

1 like

Oke. Nou dat is nog veel beter zelfs.

In dat geval kun je nu helemaal los!

1 like

Goed man, houden zo.

1 like

Goed om te horen en welkom terug. :thumbsup:

1 like

Goed nieuws. Leuk dat je weer terug bent.

1 like

Bij metalen bandjes is titanium toch een stukje lichter dan staal. Ik heb één titanium horloge wat ongeveer 92 gram weegt, de horloges met een stalen band wegen rond 150 gram en meer. Dat is toch al een aardig verschil.

1 like