Horloge/Geld Overdracht Locatie?

Ja klopt s&c was eerst ook niet blij, maar omdat die man gelijk weer een nieuwe klok kocht ging het toch wel, alleen de geld transactie moest voor de deur in de auto, maar dat vond ik geen probleem, want hij stond al 36x op de camera en ik had mn horloge al mooi om​:grin::grin:

1 like

Hekel aan cash vooral. Kwetsbaar spul.

2 likes

Ik sprak vroeger wel eens af in de Zadelbar als ik het niet vertrouwde, net op de avond dat de Confederates MC zich daar kwamen bezatten, succes om daar mot te gaan trappen

4 likes

Ik spreek meestal af bij een Van der Valk of een Starbucks en met regelmaat bij een KFC, McDonalds o.i.d. Inderdaad een lekker bakje koffie erbij en de horloges op tafel. Daar kan ik echt van genieten. Wat een heerlijke hobby hebben we toch! :smile:

2 likes

Moet dat nou iedere keer dit soort opmerkingen?

3 likes

Raar idee van lekkere koffie heb jij :scream:

8 likes

Vind beetje minder om daar met Lume te lopen of nog sterker iemand te treffen met lume.
Loop je na afloop waar licht is herken je dat persoon aan de lume of dail… met wat pech is het een afknapper terwijl het in het donker nog zo super was.

Nee, wil niemand herkennen daarna…

Ehm. On topic.
Lobby hotel is daar toch echt de aangewezen locatie voor… DE plek voor zaken, mikken ze zelfs op.
Dus, perfect

4 likes

Bedankt voor alle goede tips! Het volgende horloge wordt verkocht in de Hotel Lobby. Iemand interesse in een bak koffie? :wink:

1 like

De meeste ongure types zijn koekoek… of anders staat er wel een mafkees voor de deur…

7 likes

Niks mis met een VdV, ik doe er ook altijd de afhandeling en nooit iets van gehoord dat men dat onprettig vind/

1 like

Verschillende horloges gekocht en verkocht in een VdV hotel.
Zolang je een consumptie nuttigt hebben ze er naar mijn idee geen problemen mee.

En sommige mensen met een goede reputatie op dit forum mogen thuis komen. Bakje koffie erbij! Ook prima :+1:t2:

4 likes

Is afhankelijk van wat er verkocht wordt… heb geen superdure horloges, dus ergens openbaar vind ik al genoeg, maar aan huis is ook geen probleem.

Maar verkoop ook andere dingen, en dan is openbaar niet handig… wapentuig uit je kofferbak trekken op een carpool :thinking:

Wat ik o.a. wel irritant vind, dan spreek je bij jezelf thuis met iemand af en dan moet de hele familie en aanhang schijnbaar mee… en die moeten allemaal je toilet besmeuren.

Of denderen zodra je de deur open doet zo naar binnen, vegen krap aan de schoenen en ploffen zo op de bank neer…

Maar met een duur horloge zou ik een (plaatselijke) juwelier vragen waarmee je op goede voet staat.

1 like

Niks mis met van der Valk. Paar keer zaken gedaan daar. De redenen waren in mijn geval meet in the middle qua rij afstand. HF-ers thuis over de vloer geen probleem. Marktplaats doe ik liever bij van der Valk.

1 like

Ken een zaak waarbij 40000 euro werd geript in een hotel lobby…

Klinkt als een sappig verhaal, VERTEL!

2 likes

Ligt allemaal een beetje aan de prijs. Voor een paar honderd euro loop ik gewoon even naar beneden. Ben niet bang uitgevallen en neem altijd voorzorgsmaatregelen waar ik me verder niet over uitlaat.
slechts één keer heb ik een transactie met 3 nullen gehad. Dit was met @Jaroen. Na wat due dilligence zag ik dat dit een vertrouwd forumlid was. De transactie was dan ook zeer prettig en dan staat mijn deur gewoon open.

1 like

Gastvrij

5 likes

Ik spreek gewoon af waar ik mij goed bij voel.
Afhankelijk van de persoon dus.
Ken ik iemand niet?
Dan hotellobby.

Hahaha. Misschien niet helemaal goed uitgelegd. Ik wil ook niet iedereen over de vloer maar wanneer het om een flink bedrag gaat vind ik dat je daar de tijd vooor moet nemen.
En sorry maar in deze tijd ben ik erg selectief met bezoek…:wink:

1 like

De “transactie” vind dan plaats in de garage heb ik wel eens vernomen. Inderdaad heel gastvrij. :see_no_evil:

2 likes