Horloge/Geld Overdracht Locatie?

#badass :sunglasses:

1 like

#metoo :wink:

Ik alleen maar en zie pas op bestemming waar ik terecht kom. Dat kan van alles zijn, van louche bedrijventerreintjes, woonwagenkamp, monumentale panden tot aan landgoederen midden in de bossen. Als stedeling had ik dan ook nooit verwacht dat we best veel onverharde wegen hebben hier in NL :slight_smile:

Aangezien ik voor de netbeheerders werk zijn er locaties waar ze je liever niet zien maar ik heb nooit problemen. Ik ken de “verhalen” die de ronde doen over sommige locaties maar ik herken dat niet. Het is hoe je de mensen benadert denk ik. Daarbij heb ik alleen adresgegevens en ivm privacy zijn verdere gegevens onbekend. Ter plaatse zie ik pas met wie of wat ik te maken heb en ik vind dat wel leuk.

Je weet nooit waar je terecht komt en met wie je te maken hebt of krijgt en dat kan van alles zijn. Uit elke laag van de bevolking. Soms kom je bij mensen die doodziek zijn en aan het sterven zijn, of je komt ergens en de persoon is net overleden, of er is net een kind geboren, of bij iemand die de taal niet spreekt of bij het volle verstand is. Soms kom je in tehuizen of gestichten terecht, en dat maakt het allemaal afwisselend en interessant. Ik zie ontzettend veel, kom in van alles terecht en ontmoet veel mensen en spreek ook veel mensen.

Ik ben niet bang aangelegd en vertrouw 100% op mijn gevoel en dat is altijd goed gegaan. Dat is voor een ieder anders hoe je ermee omgaat. Ik stap overal gewoon redelijk blank in en beoordeel het ter plaatse.

7 likes

Dat weet ik, maar dat geloof ik, zeker bij jou, niet!

Wel denk ik dat je dol op rookworst bent en goed bekend bent met de familie Marijnisse!

:grin:

1 like

Anyway… internationaal kopen en verkopen gewoon op goed vertrouwen en per post, paypal en transferwise.

Verkopen via HF, Het leukste is in de kroeg, alle leden die ik tot nu toe heb ontmoet waren gezellige kerels, leuke gesprekken!

1 like

Unox, vroeger had je de unoxwinkel nog

Pfffff
Vere van geïnteresseerd in de politiek. 1 grote poppenkast.
Vind ook dat 80% van de bevolking niet zou mogen stemmen, ze moeten topmannen vanuit het bedrijfsleven in den haag neer zetten.
Beste oplossing

Zo iets als Trump in de USA :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Oei ik ben een enorme democraat! Maar ik snap je punt helemaal! Vind het ook fijn dat nu in deze crisis de best beschikbare vent wordt toegevoegd aan het kabinet… ongeacht zijn partij!

Sterker nog… ieder Unilever werkbedrijf had zo’n winkel…

:ok_hand:

Dat wist ik niet, in oss zo vaak geweest.
Mijn moeder kocht allemaal van blikken met een deuk en zonder etiket, heel stuk goedkoper.
Kreeg je een lijstje mee met de codes, zo kon je op de blikken terug vinden wat erin zat.

1 like

wanne clown
Weg ermee

Diepvries, Calvé producten, Unox Producten, Blue Band, Verzorging van Elizabeth Arden, Dove etc , Geurtjes van allerlei merken…

Nee die producten hadden ze in oss niet. Winkel zat aan de fabriek.
Zover ik weet alleen blikken, maar waarschijnlijk nog wel iets meer

Vlak topvrouwen niet uit he, anders krijgen we daalijk weer gezeur hier dat er meer vrouwen aan de top moeten :sweat_smile:

2 likes

Is ook prima, mensen met verstand van zaken, man vrouw transgender homo lesbiennes groen wit zwart blauw.
Maakt mij niks uit.
Maar wat er nu allemaal zit, man man pffff

2 likes

Het is dat we geen politiek hier mogen bespreken, kan nog wel eens een leuk topic worden.

1 like

Ieder horloge is toch echt? :wink:

1 like

Gelukkig.

Het lijkt me ook wel leuk om er een soort speurtocht van de maken die naar het horloge leidt. Voor Tikkies van telkens -zeg- €100 kun je dan aanwijzingen kopen. Hoe beter de speler is, hoe goedkoper het horloge.