Horloge/Geld Overdracht Locatie?

Ik heb in heel mijn leven nog nooit op een locatie ergens afgesproken. Altijd thuis of bij de tegenpartij. Nog nooit gedonder gehad. Je moet gewoon nooit zaken doen met malloten. Enkel met normale mensen. En dat heb je vrij snel door tijdens een telefoongesprek.

2 likes

Rekenen ze geld voor het controleren van de horloges op echtheid?

1 like

Zou dat sowieso niet doen voor wat particuliertjes. Rot even op.

Je gaat toch geen horloges verkopen in een juwelier… onbeschoft.

Hotelbar/café ok. En dan wel met iets erbij

Tuur, paratroopers mee en dan komt het goed

1 like

Even los van het feit of ze er geld voor rekenen moet je er geen gif op innemen dat de gemiddelde medewerker van SC een goede nepper zal herkennen . Dat zal dan toch iets van een techneut aan te pas moeten komen die de kast opent. Voor goede klanten En voor de eigen merken zullen ze dit wel doen maar niet voor de onbekende binnenloper met een Turkse Richard Mille. :wink:

1 like

Bij Gassan een paar tientjes. Horlogemaker maakt het horloge dan open en kan volgens mij met 100% zekerheid zeggen dat het horloge echt is.

Zeker en vast :+1::wink:maar de verkoopster van SC die vroeg of er al eens een batterijwissel was verricht aan de Submariner waarschijnlijk niet. :joy:

4 likes

Die heeft toch oplaadbare batterijen??? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Klinkt behoorlijk grondig inderdaad :smiley:

Zat jij niet in die bende?..
:joy:

1 like

Je kunt ook vrienden meenemen :muscle:t2:

Tja
Zwijgen is …

1 like

En als die persoon niet mooi genoeg woont zeg je de deal af? :smile:

2 likes

Geen eigen oprit = geen deal

7 likes

Poe, dat heb ik bij al mijn transacties hier op HF nooit gedaan.
Gewoon het VdV en zie wel wie er komt, ik baseer alles op het contact wat we hebben vooraf.

Ik heb nog niemand nagezocht om te zien hoe en waar die woont, ik google zelfs geen namen.
Het is voor mij meer een kwestie van aanvoelen dan van oordelen op wat parameters

3 likes

Prima toch?
Ik schrijf jou de wet niet voor; vertelde alleen wat ik doe!

3 likes

Ja want ze moeten hem open maken om het uurwerk te bekijken en erna weer checken op waterdichtheid want hij vertelde me dat ze echte rolexen waren tegen gekomen met andere uurwerken erin helaas

Ik heb toen ik mijn Seamaster kocht van Leanbackevan met hem afgesproken op het cafe van Utrecht centraal, prima locatie.

Als het horloge door diezelfde juwelier geleverd is vind ik het zo gek nog niet…

Ik heb dat wel gedaan bij s&c omdat mijn horloge daar een jaar eerder was gekocht en omdat de man waarvan ik hem kocht gelijk een nieuwe kocht plus ik betaalde toch netjes 80 euro voor hooguit een halfuurtje dat hij met de horlogemaker mee was om hem te openen