🎆 Horloge(gerelateerde) voornemens 2026

Hier nog wat tussen. Denk een neovintage duiker/chrono/duikerchrono. Aquatimert, seamaster, zoiets.

6 likes

Afgelopen 2de kerstdag samen met mijn kleinzoon besloten om deze zomer een roadtrip te maken met als doel oa een bezoek aan het Omega museum.
Ik verheug mij er op. :family_man_boy:

10 likes

Wellicht nu maar eens naar het hogere segment;

IMG_0014

Of deze;

8 likes

7 likes

@D91 die staat te koop bij @SuperC

3 likes

Ik hink een beetje op 2 gedachtes. Het horlogepotje is redelijk gevuld en ik merk dat de:

Toch op de schopstoel zitten.

Daarnaast is deze ook nog niet weg omdat deze al 12 weken bij de laserwelder/polijster ligt:

De eerste gedachte is dat ik graag nog een keer een quirky speedmaster wil. Bijvoorbeeld:

Of

Daarnaast merk ik dat ik dit toch veel en vaak hartjes geef in “wat dragen we vandaag?”:

Deze twee erin en bovengenoemde 3 eruit is een optie. Dan blijft het potje gevuld voor her en der wat geflipper.

De andere gedachte is om het horlogepotje en de opbrengst 3 horloges die eruit kunnen bij elkaar te leggen. Dan gaan we door voor een grotere jongen waarbij ik toch steeds terugkom bij Breguet (categorie zou ALS worden maar daar kom ik nog niet aan).

We gaan het zien. Grote kans dat het anders loopt en het weer een geflipper met slechte keuzes en een hoop windowsjopping wordt richting 2027.

5 likes

Het een en ander verkopen en de verzameling flink uitdunnen.
Dan mogelijk deze twee:

Daar wil ik het dan wel bij houden. Of dat lukt
?

10 likes

Short and sweet
koopstop

3 likes

Gaaf!

Bijwonen van een GTG of een horlogetrip staan hier ook nog op de wishlist.
Als de planning het toe laat wil ik in 2026 proberen een bezoek te brengen aan WatchTime DĂŒsseldorf.

2 likes

Ook het maken van betere horlogefoto’s maken wil ik een puntje van aandacht laten zijn. Ik plaats nu vooral snelle polsfoto’s die bij inzoomen niet zo scherp blijken

5 likes

Iets vintage en klein en een jaren 70 jumphour met karakter en geĂŻntegreerde bracelet.
Verder nog niet nagedacht. Een Bulova Super Seville met zwarte plaat schiet me opeens te binnen 

1 like

Maar wel Pe en Rinus!

1 like

Uitbreiding van mijn bescheiden groepje tijd. Naast een Duiker - GMT - Chrono - Casio digi en m’n sport watch wil ik er nog iets moois bij. 2 jaar na m’n behandeling tegen kanker is het voor mij weer een mijlpaal in het leven.

Eerst nog even op controle in het Erasmus MC en de uitslag afwachten. Dan kunnen we er weer tegenaan in 2026.

Voor een ieder hier dan ook ; geniet van het leven, geniet elke dag van, en met je geliefden en maak er een fucking goed 2026 van. :four_leaf_clover:

:kissing_heart:

9 likes

Oudejaarsdag mijn voorlopig laatste aanschaf van 2025 ophalen.
En dan in 2026 volle bak sparen voor upgrades in mijn audio set
:clinking_glasses:

1 like

Is dat nog goedgekomen met die Gazelle? Mooie foto overigens.

Als connaisseur van incourante meuk mogelijk m’n Grand Seiko 9F champagne slijten voor deze

8 likes

In mijn geval niet direct gerelateerd aan een specifiek horloge, maar iets wat ik stiekem nog een stuk spannender vind

Tijdens de recente GTG vertelde ik nog over mijn “hobby” en het feit dat ik het altijd naast mijn dagelijkse werk heb gedaan. Maar
 vanaf 2026 ga ik proberen Brunmontagne naar het volgende niveau te tillen en er fulltime mee bezig te gaan!

Super leuk en zijn een paar (relatief) kleine stappen nodig maar ook wel spannend! Maar het gaat me lukken! Helemaal met alle mooie support van HF haha.

10 likes

Dit weekend in Dusseldorf geweest. Ben er nog niet over uit om toch dresswatch of een aan te schaffen. Onderzoek is lopende :grinning:

Er moet er iets uit en dan wordt het helaas de Milgauss :green_heart:

3 likes

Stay strong! :muscle:t3:

1 like

Heel spannend, ik kende je nog niet tijdens de GTG, maar ik hoorde dat je er klaar voor was. Let’s go! Succes en geniet van het avontuur. :clap:t3:

1 like