Zo min mogelijk geld in de bodemloze put storten.
Dat vind ik geen sympathieke manier om over je kinderen te spreken. Maar hoe zit het op vlak van horloges dan?
Aardig wat gekocht afgelopen jaar. Inmiddels ook wat aan het verkopen, waardoor ik eigenlijk nog een dresser nodig heb. Dus die moet er in ieder geval gaan komen. In 2026 that is.
Lijstje en dat heet er komt er wellicht een bij
- Tag Heuer - Carrera pink
- Nomos - Orion pink
- Ebel - Sport classic grijs
- Junghans - Max bill zwart
- Een derde Hentschel
- En dan hebben we nog de optie: Even niks en door sparen voor een rose gouden Cartier Tank.
We gaan t zien. Of niet wat 2026 gaat doen.
- Niks verkopen
- Sparen voor een derde in de collectie.
- Pas iets aanschaffen na in het echt gezien/gepast te hebben.
- Geen snacks
Sinn 556i staat op de shortlist.
Komt niets meer in, maar zoals mijn vrouw altijd zegt:

Na de Nomos is mijn plan toch om wat te gaan verkopen dat ik niet of nauwelijks draag. Dan zouden er zeker 5 weg kunnen.
Als er iets nieuws komt dan toch een GS of een IWC, liefst gelijk al op leer. Dus wel even opschalen vwb budget.
Ik ga de Cartier Santos Dumont toch eens nader bekijken, dat vind ik wel een mooi horloge voornemen.
Ga voor de Rikka, wel eerst om de pols zien natuurlijk maar weet zeker, zal je geen spijt van krijgen ![]()
Welke audio upgraded worden dat?
Misschien een van deze meenemen als aandenken aan de trip door Amerika.
We komen in Detroit, dus ff langs bij Shinola.

of een Timex

@rkonings
Ik stuur mijn Harbeths nu aan met een van Medevoort ma360se (geïntegreerde versterker) ik wil graag naar losse eindversterker bijvoorbeeld de VM 472 en daarna losse voorversterker. Of andersom . Of ander merk, kan nog alle kanten op🤪
Dan zou het wss de 34 mm worden met de iconische 4.
He was de Fears Redcliff cherry red vergeten te vermelden.
Oeh dat is mooi spul!
Veel plezier ervan!
Volgens mij is dat geen 34 als ik het een beetje gevolgd heb?
Daarnaast wil ik eigenlijk ook de Hentschels die op de lijst staan alsmede de Fears eerst eens gaan bekijken en bepotelen. Al heb ik toch een lichte twijfel over een derde Hentschel.
Krijgt wellicht zijn vroegst eind q2 2026 een vervolg.
Toch bedankt voor het aanbod en zal het in het achterhoofd houden. ![]()
De groene Rikka die jij aan mij gaat verkopen?![]()
De groene Rikka die jij aan mij gaat verkopen?
Alles is te bespreken natuurlijk, een ruil met een Rolex DD. Zal niet moeilijk doen mag uit 2024 ![]()