🎆 Horloge(gerelateerde) voornemens 2026

Hier nog wat tussen. Denk een neovintage duiker/chrono/duikerchrono. Aquatimert, seamaster, zoiets.

5 likes

Afgelopen 2de kerstdag samen met mijn kleinzoon besloten om deze zomer een roadtrip te maken met als doel oa een bezoek aan het Omega museum.
Ik verheug mij er op. :family_man_boy:

9 likes

Wellicht nu maar eens naar het hogere segment;

IMG_0014

Of deze;

6 likes

5 likes

@D91 die staat te koop bij @SuperC

3 likes

Ik hink een beetje op 2 gedachtes. Het horlogepotje is redelijk gevuld en ik merk dat de:

Toch op de schopstoel zitten.

Daarnaast is deze ook nog niet weg omdat deze al 12 weken bij de laserwelder/polijster ligt:

De eerste gedachte is dat ik graag nog een keer een quirky speedmaster wil. Bijvoorbeeld:

Of

Daarnaast merk ik dat ik dit toch veel en vaak hartjes geef in “wat dragen we vandaag?”:

Deze twee erin en bovengenoemde 3 eruit is een optie. Dan blijft het potje gevuld voor her en der wat geflipper.

De andere gedachte is om het horlogepotje en de opbrengst 3 horloges die eruit kunnen bij elkaar te leggen. Dan gaan we door voor een grotere jongen waarbij ik toch steeds terugkom bij Breguet (categorie zou ALS worden maar daar kom ik nog niet aan).

We gaan het zien. Grote kans dat het anders loopt en het weer een geflipper met slechte keuzes en een hoop windowsjopping wordt richting 2027.

1 like

Het een en ander verkopen en de verzameling flink uitdunnen.
Dan mogelijk deze twee:

Daar wil ik het dan wel bij houden. Of dat lukt…?

3 likes

Short and sweet…koopstop

1 like