TK: Farer Halley Moonphase

Met een zwaar hart gaat mijn prachtige Farer Halley Moonphase in de verkoop. Ik koester mooie herinneringen aan het horloge maar ik draag 'm gewoon te weinig.

Uitverkocht bij Farer en zo ver ik weet geen nieuwe batch aangekondigd. Prachtige donkerblauwe " glossy" dial met een handgeschilderde gele maan tegen een lichter blauwe hemel met sterren. Werkelijk prachtig, chique zonder saai te zijn.

Zoals ze het bij Farer zeggen:

The hand-painted yellow moon of the Halley shines brightly against a glossy midnight blue dial. In nature, a yellow moon occurs when the moon is viewed close to the horizon. This is because the blue light has been scattered through the Earth’s atmosphere, leaving only the warmer yellow and red tones which are accentuated by dust particles in the air.

Merk en model: Farer Halley Moonphase
Diameter: 38.5 mm met een beperkte l2l van 43.8 mm
Leeftijd: mei 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2023
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, geleverd op een originele Farer milanese bracelet. Das best een fijne Milanese moet ik zeggen.
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide. Affspreken en wegbrengen mogelijk tot 1 uur uit de buurt van Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): Erg goede staat op 1 veeg op de kast rond 2 uur na. Zie de close up hier beneden.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW288-1 Ma Elaboré Grade movement.
Vraagprijs: 1349,- Eur. Ruil is eigenlijk geen optie maar je mag het altijd proberen.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Op de Farer milanese bracelet zoals geleverd:

En een dito foto met een mooiere pols van Farer zelf.

Close up van de veeg op de kast:

Baby got lume. In het echt nog mooier want de maan krijgt dan diepte. Maar dat krijg je natuurlijk nooit fatsoenlijk op de foto.

Maar wel als je bij Farer werkt (dus niet mijn foto):

Het prachtige uurwerk, de Swiss Made Sellita SW288-1 Ma Elaboré Grade movement, blue screws with bespoke Farer embossed patterned bridge.

33 likes